English

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خبر داد

افزایش ۳۰۰ درصدی هزینه های درمان سازمان بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان از افزایش 300 درصدی هزینه های درمان در سال 95 نسبت به سال 93 خبر داد.

افزایش 300 درصدی هزینه های درمان سازمان بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حسین بانک در اولین جلسه هم اندیشی بیمه سلامت با روسای بیمارستانهای خصوصی و مراکز جراحی محدود گفت: با توجه به رایگان شدن خدمات صندوق بیمه سلامت همگانی ، هزینه های درمان در سال 95 نسبت به سال 93 ،300 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: هزینه های درمانی ماهیانه بیمه سلامت در سال93 برابر24 میلیارد تومان بوده که در سال 95 با افزایش حدود سه برابری به 65 میلیارد تومان افزایش یافته است.

بانک اظهار داشت: با تلاشهایی که از سوی وزیر بهداشت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت تخصیص های خوبی برای پرداخت بدهی های موسسات طرف قرارداد صورت پذیرفت و با توجه به اینکه بخش خصوصی به عنوان بنگاه اقتصادی در حوزه سلامت فعالیت دارند ، سعی شد پرداختی های بخش خصوصی با اولویت صورت پذیرد.

بیمه سلامت

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که بودجه سال 97 باکاهش چشمگیری روبرو گشته که نیازمند تعامل و همکاری بیشتر از سوی مؤسسات طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت می باشد.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان با اشاره به برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: با هدف ارتقاء کیفیت و دسترسی آحاد مردم به خدمات سلامت در سال 97 با اجرای راهنماهای بالینی و استقرار خدمات الکترونیک به سمت مدیریت و کنترل هزینه های سازمان گام های موثری برخواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه