English

مسعودی ریحان عنوان کرد:

پروژه مقاوم سازی اتوبان پاسداران را شفاف سازی کنید

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: : یک بار شفاف سازی کنید تا متوجه شویم پروژه مقاوم سازی اتوبان پاسداران چه زمانی و با چه بودجه‌ای به پایان می رسد.

پروژه مقاوم سازی اتوبان پاسداران را شفاف سازی کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز ، غلامحسین مسعودی ریحان در جلسه علنی شورای اسلامی تبریز گفت: امروز مهم‌ترین معضل ما بحث حاشیه‌نشینی است وباید توجه داشته باشیم که سمت و سوی بودجه، معطوف به بهبود اوضاع مناطق حاشیه نشین باشد.

عضو کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار خاطرنشان ساخت: سرمایه گذاران خصوصی آماده مشارکت در تملک و احداث پارک بزرگ تبریز هستند اما متاسفانه هنوز ساز و کاری برای ان موضوع مشخص نشده است.

 

مسعودی ریحان

14میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه مرکز همایشهای شهرداری تبریز در نظر گرفته شده است

وی با اشاره به  پروژه مرکز همایش های شهرداری تبریز تاکید کرد:  در پروژه مرکز همایش ها  و بودجه های مربوط به آن، همچنان ابهامات فراوان وجود دارد، در حالیکه امسال برای این پروژه 14 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده اما مشخص نیست سال بعد و برای اتمام آن چه اعتباری در نظر گرفته خواهد شد.

مسعودی ریحان در خاتمه سخنان خود با بیان اینکه دلیل اصلی خشک شدن دریاچه ارومیه سدسازی بوده است، عنوان کرد: احداث سد برای مهار آب در مسیر میدان چایی، آن هم در شرایطی که متوجه شده‌ایم سدها چه بلایی بر سر منابع آب و محیط زیست آورده اند، غیر قابل توجیه است؛ احیای قنوات، بسیار ضرورت دارد اما مبلغ 5 میلیارد تومان که برای آن پیش بینی شده است، بسیار ناچیز است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی