English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح کرد:

لرستان میزبان جشنواره موسیقی استان‌های لر نشین کشور خواهد بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری جشنواره موسیقی استان‌های لر نشین کشور در آینده نزدیک خبر داد.

لرستان میزبان جشنواره موسیقی استان‌های لر نشین کشور خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ حجت الاسلام حمیدرضا حنان از برگزاری جشنواره موسیقی استان‌های لر نشین کشور با حضور هنرمندان 10 استان در خرم آباد خبر داد و گفت: شادی و نشاط از مهمترین تاکیدات دین اسلام است.

وی که در جلسه ستاد برگزاری جشنواره موسیقی استان‌های لر نشین کشور سخن می‌گفت، افزود: یکی از مهمترین دلایل تاکید ریاست محترم جمهور بر ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه در سال 1397، این است که نشاط میل و رغبت درونی به سمت فعالیت های فردی و اجتماعی را افزایش داده و موجب ایجاد تحرک و سلامت روانی در سطح کشور می شود.

فلک الافلاک

قلعه فلک‌الافلاک، میزبان میهمانان جشنواره

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی استان‌های لر نشین کشور در لرستان، ابراز داشت: این جشنواره با هدف ایجاد وحدت و هم دلی در بین قوم لر در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، و با حضور هنرمندان 10 استان کشور در دو بخش اجرای موسیقی صحنه‌ای و بخش آیینی و سنتی در محوطه باغ گلستان قلعه فلک الافلاک برگزار خواهد شد و در حاشیه آن نمایشگاه توانمندی های فرهنگی و هنری استان نیز برپا می‌شود.

همه دستگاه‌های اجرایی لرستان پای کار بیایند

حجت الاسلام حنان در پایان تاکید کرد: ایجاد شادی و نشاط در جامعه تنها بر عهده یک دستگاه خاص نیست و همه دستگاه های اجرایی باید ضمن حفظ ارزش ها و اصول مورد تایید در جامعه، به دنبال ایجاد پویایی و تحرک در بین اقشار مختلف مردم باشند تا از این طریق بتوان ظرفیت های بالقوه استان را به بالفعل تبدیل نمود. از این روی امیدواریم با همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان بتوانیم جشنواره‌ موسیقی استان‌های لر نشین کشور را به خوبی در خرم آباد برگزار کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی