English

فرماندار بندرعباس؛

مدیران در جهت تحقق شعار سال ۹۷ باجدیت بکوشند

جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس در محل تالار غدیر فرمانداری بندرعباس به ریاست احمد پویافر فرماندار بندرعباس برگزار گردید.

مدیران در جهت تحقق شعار سال 97 باجدیت بکوشند

به گزارش خبرگزاری موج؛ فرماندار بندرعباس درشروع جلسه اظهار داشت: کارهای بسیاری در حوزه مسکن در روستاها انجام شده است اما تارسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: روستاهایی که فاقد دهیاری هستند و تعداد جمعیت آنها زیر 100 نفر است برابر قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی فرهنگی کشور از محل مالیات ارزش افزوده اعتباراتی را دریافت خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: با همکاری ادارات و مسئولین شهری توانستیم میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به عملکرد موفق ستاد تسهیلات میهمانان نوروزی شهرستان بندرعباس تصریح کرد: در نوروز 97 حدود دو میلیون و شصت و پنج هزار نفر ورودی به استان هرمزگان داشته ایم و بیش از پنج میلیون نفر اقامت داشته و یک میلیون و چهارصد و چهل و هفت هزار و سیصد و شصت و نه نفر آن فقط به شهر بندرعباس وارد شدند.

پویافر با یادآوری این موضوع که مقام معظم رهبری سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نام نهادند گفت: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بندرعباس برای تحقق شعار سال 97 با جدیت بکوشند و همه ادارات، سازمانها، نهادها، در بخش خصوصی و دولتی باید در خریدهایشان کالاهای ایرانی را در اولویت قرار دهند و تولیدات داخلی را حمایت کنند.

فرماندار بندرعباس اظهار داشت: همه دستگاههای اجرایی توسط یک تیم بازرسی از سوی استانداری و فرمانداری ها مورد ارزیابی قرار میگیرند و نحوه برخود مدیر و کارکنان با ارباب رجوع و نیز عملکردشان ارزیابی میشود که لازم است توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه در وضعیت خشکسالی و کمبود منابع آب قرار داریم و ذخایر آبی استان به حداقل ممکن کاهش پیدا کرده است تاکید می‌شود ادارات، سازمانها، شرکت های بزرگ و محیط های نظامی و انتظامی برای کنترل و صرفه جویی در مصرف آب اقدام نمایند تا در این مقطع از سال دچار مشکلات بی آبی نشویم و به خوبی از این مسئله عبور کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی