English

اکران چند فیلم مستند در بستک

چند فیلم مستند به کارگردانی یوسف محمود پور در سالن پیامبر اعظم شهرستان بستک اکران شد.

اکران چند فیلم مستند در بستک

به گزارش خبرگزاری موج؛ اکران این فیلم ها با حضور اساتید برجسته ای همچون احمد حبیبی، احمد سایبانی، غلام وکیلی، علی رضایی و ملکی صورت گرفت.

داود دادوند سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک آثار هنری محمودپور را دارای ارزش بسیار بالا دانست و افزود: هدف از اکران فیلم در سطح عموم و دانش آموزی زنده نگاه داشتن آداب و رسوم، ثبت وقایع تاریخی، ایجاد خلاقیت و نوآوری فرهنگی و معرفی شخصیت و آثار آقای محمودپور فیلمساز برتر شهرستان می باشد.

در ادامه احمد حبیبی در زمینه ادبیات عامه موجود در این فیلم مستند به ارائه نظر پرداخت و ضمن بیان وجه تسمیه عناوین فیلم های مستند، اظهار داشت: تمام صحنه های این آثار هنری افراد را با خاطرات گذشته پیوند می زند.

سپس علی رضایی عنوان کرد: به نظر من هر سانس از فیلم های مستند محمود پور برخاسته از صداقت درونی وی و برمبنای الفبای سینمایی می باشد، لذا صداقت و فهم سینمایی را می توان به وضوح در فیلم های کوتاه او مشاهده کرد.

وی در ادامه افزود: سینمایی که محمودپور به آن وفادار است جنبه سرگرمی نداشته و سینمای اندیشه است به طوری که ما را به فکر کردن و تفسیر انسانی در بستر رنج وا می دارد.

وی در پایان این هنرمند برجسته را به واسطه ی صداقت و ارائه تصاویر روشن در ثبت وقایع شایسته تحسین دانست.

گفتنی است : پس از نقد و بررسی آثار یوسف محمودپور و اجرای موسیقی زنده، با اهداء لوح سپاس و تندیس از وی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه