English

شهردار خرمشهر به موج گفت:

امسال خرمشهر را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل خواهم کرد/اعتبار پروژه ها بالغ بر هزار میلیارد ریال

شهردار خرمشهر گفت: امسال با انعقاد تفاهم نامه پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال در ۶ پروژه خرمشهر را به یک کارگاه عظیم عمرانی در اجرای پروژه ها تبدیل خواهم کرد.

امسال خرمشهر را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل خواهم کرد/اعتبار پروژه ها بالغ بر هزار میلیارد ریال

داود دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان با اشاره به طرح های عمرانی خرمشهر در سال 97 گفت: شهرداری خرمشهر این طرح ها را امسال بالغ بر هزار میلیارد ریال در قالب 6 پروژه انجام خواهد داد.

دارابی افزود: این پروژه ها عبارتند از؛ پروژه  احداث 5 قطعه زمین مصنوعی، پروژه زیرسازی، آسفالت و ساماندهی معابر منطقه 90 هکتاری، آسفالت و ساماندهی معابر مناطق کوی کارمندان، پروژه ساماندهی، احداث پیاده رو ساحل سازی رودخانه کارون و اسکله تفریحی شهر از پل قدیم تا پوزه کعبی، پروژه تکمیل ساختمان ایستگاه سوم آتش نشانی خرمشهر و پرژه ساماندهی گلزار مطهر شهدا است.

دارابی با بیان اینکه خرمشهر در مسیر توسعه است، عنوان کرد:  خرمشهر را به یک کارگاه عظیم عمرانی در اجرای پروژه ها عمرانی تبدیل خواهیم کرد د و با احداث پلی همجوار پل قدیم با ارتفاع بیشتر و رایزنی برای کسب مدیریت و کنترل بازار کنزالمال که از دیگر پروژه ها در سال 97 برای خرمشهر است در تمام آنها از نیروهای بومی استفاده می شود.

شهردار خرمشهر خاطرنشان کرد: درنظر داریم درخرداد ماه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر ۴۰ پروژه برای زیر ساخت محلات ، خرمشهر را به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه