English

شهردار تبریز خبر داد:

احداث ۲ مرکز سپتیک برای آبیاری فضای سبز پارک جنگلی آرپا دره سی

شهردار تبریز گفت: 2 مرکز سپتیک برای آبیاری فضای سبز پارک جنگلی آرپا دره سی احداث می شود.

احداث 2 مرکز سپتیک برای آبیاری فضای سبز پارک جنگلی آرپا دره سی

به گزارش خبرگراری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،  ایرج شهین باهر در بازدید از پارک جنگلی آرپادره سی افزود: با احداث و توسعه این پارک در چند سال اخیر از سوی شهرداری منطقه 5 بر میزان فضای سبز تبریز اضافه شده است.

تفرجگاه 'آرپا دره سی' در شمال شرق کلان شهر تبریز در اراضی مشرف به رودخانه 'آجی چای'(تلخه رود) و پایین دست ارتفاعات 'عینالی' و 'دند' واقع شده و از زمان های قدیم تا به امروز یکی از مکان های اصلی مراجعه شهروندان تبریزی در روزهای تعطیل به ویژه آخر هفته است.

شهردار تبریز با بیان اینکه با احداث 2 مرکز سپتیک، آب خام برای آبیاری فضای سبز این پارک تامین می شود، اظهار کرد: با پیش بینی امکانات لازم، مجموعه آرپادره سی توسعه می یابد و به محلی برای استفاده گردشگران تبدیل می شود.

شهین باهر با اشاره به اینکه در ماه های آینده امکانات رفاهی و تفریحی بیشتری در این مجموعه ایجاد می شود، ادامه داد: به سرمایه گذاران علاقه مند برای مشارکت در توسعه پارک آرپادره سی تسهیلات پرداخت می شود.

پارک جنگلی آرپا دره سی

پارک جنگلی آرپادره سی  فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است

شهردار منطقه 5 تبریز نیز در این آیین با بیان اینکه پارک جنگلی 'آرپادره سی' فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است، گفت: تاکنون این منطقه اقدام به کاشت انواع گونه های درخت در 400 هکتار از مجموعه گردشگری و تفریحی آرپادره سی کرده است.

یعقوب هوشیار با بیان اینکه در صورت فراهم شدن شرایط لازم وسعت این مجموعه به یک هزار هکتار توسعه می یابد، افزود: امکانات گردشگری و تفریحی لازم برای توسعه پارک پیش بینی شده است.

وی در خاتمه  از طراحی مجموعه یک هزار هکتاری برای اسکان شهروندان در مواقع بحرانی در 'آرپادره سی' نیز خبر داد و گفت: مسیر دسترسی به این تفرجگاه با 30 میلیارد ریال هزینه آسفالت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه