English

در صورت تأمین اعتبار؛

بسیج سازندگی کرمانشاه امسال ۲۰ میلیارد تومان پروژه محرومیت‌زدایی دارد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه گفت: برای سال 97 حدود 20 میلیارد تومان پروژه تعریف‌شده یعنی 10 برابر سال 96 داریم که در صورت تأمین اعتبارات آن، درزمینهٔ محرومیت‌زدایی اقدامات مناسبی انجام می‌شود.

بسیج سازندگی کرمانشاه امسال 20 میلیارد تومان پروژه محرومیت‌زدایی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حسین قبادی بصیر از برنامه‌ریزی مدون در خصوص پروژه محرومیت‌زدایی استان خبر داد و افزود: با توجه به وقوع زلزله و وجود مناطق محروم در سطح کرمانشاه، سازمان بسیج سازندگی با اجرای چندین پروژه محرومیت‌زدایی، قصد دارد گام‌های مؤثری را در این زمینه بردارد.

 وی در خصوص انجام چندین پروژه‌ محرومیت‌زدایی در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: در مناطق زلزله‌زده کمک به ساخت منازل آسیب‌دیده به‌ویژه در سرپل ذهاب و در سایر مناطق استان نیز فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، سلامت و خدمات‌رسانی به مردم انجام شد.

قبادی بصیر تصریح کرد: در سال گذشته 19 هزار و 200 نفر روز از بسیجیان در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم و زلزله‌زده استان کار خدمات‌رسانی را انجام دادند.

اردوهای جهادی مناطق زلزله‌زده

۱۶۰ بسیجی کرمانشاهی در اردوهای جهادی مناطق زلزله‌زده حضور داشتند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه افزود: طی ایام نوروز ۱۶۰ بسیجی کرمانشاهی در قالب اردوهای جهادی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه فعالیت کردند.

وی خاطرنشان ساخت: در ایام نوروز بسیجیان در قالب 21 گروه جهادی در ایام نوروز کار خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده و محروم را به عهده داشتند.

پروژه‌های محرومیت دایی کرمانشاه

سال گذشته 75 درصد پروژه‌های محرومیت دایی کرمانشاه محقق شد

قبادی بصیر با اشاره به اینکه برای امسال برنامه بر کیفت افزایی خدمات‌رسانی است اظهار کرد: افزایش کیفیت و تخصصی کردن گروه‌های جهادی از اهداف ما برای امسال خواهد بود.

وی گفت: در سال گذشته حدود دو میلیارد پروژه محرومیت‌زدایی تعریف‌شده بود که 75 درصد اعتبارات آن محقق شد و 25 درصد تا خردادماه یعنی پایان سال مالی محقق خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه با اشاره به اینکه از این تعداد 10 گروه دانشجویی و مابقی گروه‌های جهادی بسیج محلات در خصوص اجرایی شدن پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان فعالیت کرده‌اند، گفت: از این 21 گروه 12 گروه شامل 160 نفر در مناطق زلزله‌زده فعالیت می‌کردند و 9 گروه دیگر شامل 260 نفر در سایر مناطق محروم استان حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه