English

استاندار قم:

زمینه مشارکت بیشتر مردم در برگزاری جشن های نیمه شعبان فراهم شود

استاندار قم گفت: مردمی برگزار شدن اعیاد ماه شعبان اثرات روحی و روانی فروانی در بین شهروندان دارد و باید زیرساخت‌های موردنیاز برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های خدمات‌رسانی و تأمین نیازهای آن‌ها با حفظ مشارکت های مردمی در دستور کار بخش های اجرایی استان قرار گیرد.

زمینه مشارکت بیشتر مردم در برگزاری جشن های نیمه شعبان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر ویژه نیمه شعبان که در سالن جلسات ساختمان ادارای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، خواستار هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی استان قم برای خدمات رسانی به زائران نیمه شعبان در قم شد.

 استاندار قم با بیان ارتقاء سطح خدمات نوروزی در سال 97 به مسافرین، افزود: علی رغم افزایش 8 درصدی مسافرین ورودی به قم شاهد توسعه بستر های خدمت رسانی همه دستگاهها بودیم و این موضوع قابل تقدیر است.

صادقی به اهمیت مفهوم سرمایه‌ اجتماعی اشاره و اضافه کرد: باید همت و تلاش تمام مسئولان استانی در راستای خدمت به مردم و جامعه معطوف شود تا شاهد جلب رضایت عمومی باشیم.

وی ضرورت تعامل دستگاه‌های استانی در برگزاری باشکوه جشن‌های ماه شعبان را موردتوجه قرار داد و تأکید کرد: باید دستگاههای خدمات رسان در این ایام برای فراهم ساختن زیرساخت و تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی به‌موقع و موردنیاز به مسافران و زائران اعیاد ماه شعبان و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه اقدام کنند.

صادقی بر حفظ سبقه مردمی جشن های نمیه شعبان تاکید کرد و ادامه داد: مردمی برگزار شدن اعیاد ماه شعبان اثرات روحی و روانی فروانی در بین شهروندان دارد و باید زیرساخت‌های موردنیاز برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های خدمات‌رسانی و تأمین نیازهای آن‌ها با حفظ مشارکت های مردمی در دستور کار بخش های اجرایی استان قرار گیرد.

استاندار قم با اشاره به ضرورت توجه به  برنامه‌های فرهنگی در ایام مبارک ماه شعبان افزود: اعیاد ماه شعبان فرصت مناسبی را برای ما فراهم می کند تا برنامه های فرهنگی با محتوای غنی تری اجرا کنیم و در این راستا باید از زیرساخت های مخابراتی برای استفاده بهینه از فضای مجازی بهره مند شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه