English

استاندار اصفهان شهادت شهید مدافع حرم سرهنگ ‌پاسدار مهدی دهقان یزدلی را تسلیت گفت

استاندار اصفهان در پیامی شهادت سرافرازانه شهید سرهنگ ‌پاسدار مهدی دهقان یزدلی مدافع حرم عقیله بنی هاشم (ع) را به خانواده ی ایشان و مردم ولایتمدار آران و بیدگل تبریک و تسلیت گفت.

استاندار اصفهان شهادت شهید مدافع حرم سرهنگ ‌پاسدار مهدی دهقان یزدلی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محسن مهرعلیزاده  در پیامی شهادت سرافرازانه شهید سرهنگ ‌پاسدار مهدی دهقان یزدلی مدافع حرم عقیله بنی‌هاشم(ع) را به خانواده این شهید والامقام و مردم ولایت‌مدار آران و بیدگل تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: شهادت سرافرازانه شهید سرهنگ ‌پاسدار مهدی دهقان یزدلی مدافع حرم عقیله بنی‌هاشم(ع) که در راه پاسداری از حریم آن بانوی بزرگوار خون خود را نثار راه سیدالشهدا نمود، موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

عروج ملکوتی سرهنگ ‌پاسدار مهدی دهقان یزدلی از یگان نیروی هوافضا که در اقدام تجاوزکارانه آمریکایی صهیونیستی به مقر پاسگاه‌های نظامی سوریه در فرودگاه T4 در شهر حمص به مقام رفیع شهادت نایل گردید، بار دیگر رشادت‌های دلیرمردان عرصه ایثار و از خودگذشتگی و دفاع از حریم اهل‌البیت(ع) را متجلی و در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم جاودان ساخت.

اینجانب شهادت این شهید بزرگوار را به ملت بزرگوار ایران اسلامی و مردم شریف استان اصفهان، به ویژه مردم ولایت‌مدار شهرستان آران و بیدگل و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای آن شهید بزرگوار علو درجات و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسألت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی