English

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری:

جذب سرمایه‌گذاری تنها راه برون‌رفت از مشکل بیکاری کرمانشاه است

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گفت: برای حل مشکل بیکاری راهی جز تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری نداریم و این موضوع یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری توسط مجموعه مدیریتی استان در سال جاری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، شریف خسروی در خصوص رفع مشکل بیکاری در کرمانشاه، ابراز داشت: مدیران استان می‌بایست با همدلی و تلاش بیشتر در جهت حل مشکل بیکاری و توسعه استان حرکت کنند و با پیگیری بیشتر و فراهم ساختن بسترهای لازم، فضا را برای جذب سرمایه‌گذاری گسترده‌تر مهیا سازند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه در جلسه بررسی اجرای طرح‌های باغ پسته و زیتون توسط بنیاد مستضعفان در شهرستان گیلانغرب، افزود: کرمانشاه برای توسعه و پیشرفت چیزی کم ندارد اما به لحاظ برخی موارد ازجمله بوروکراسی اداری با مشکلاتی به‌ویژه بیکاری مواجه است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه

فرصت برای کم‌کاری نداریم، مدیری کوتاهی کند عزلش می‌کنیم

وی اظهار داشت: بنا به تأکیدات استاندار کرمانشاه هر مدیری که در اجرای مصوبات جلسات کوتاهی داشته باشد، عزل خواهد شد لذا فرصت برای کم‌کاری در استان نداریم.

خسروی همچنین با اشاره به اجرای برخی طرح‌ها در شهرستان گیلانغرب توسط بنیاد مستضعفان، گفت: مسئول این بنیاد با پیگیری‌های خوبی امکان جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان گیلانغرب را فراهم ساخته لذا مدیران برای سرعت بخشی به این طرح‌ها باید تلاش و پیگیری‌های خوبی داشته باشند و نگذارند که این فرصت‌ها در استان از دست برود.

در این جلسه ضمن بررسی ایجاد طرح‌های احداث باغ پسته و زیتون در شهرستان گیلانغرب، مقرر شد که امور آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی استان جهت تسریع در اجرای این طرح‌ها و همچنین اجرای مصوبات در مسیر رفع مشکل بیکاری کرمانشاه پیگیری‌های خود را دنبال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه