English

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح :

در سفر استانی به آذربایجان‌شرقی شاهد همبستگی بین مسوولان استان بودم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید به اینکه در سفر استانی به آذربایجان‌شرقی شاهد همبستگی بین مسوولان استان بودم، گفت: با توجه به اینکه ایجاد تفرقه بین مسوولان و لطمه ملی کار دشمن بوده تا به تبع آن بتوانند هدف خود مبنی بر ناکارآمدی نظام را اثبات کنند ولی این یک هدف غلط بوده چراکه ما طول سال‌ها به تمام استقلال و آزادی خود رسیده‌ایم.

در سفر استانی به آذربایجان‌شرقی شاهد همبستگی بین مسوولان استان بودم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج  از تبریز، امیر سرتیپ امیر حاتمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد:‌ در فرق مدیریتی و رهبری همیشه مدیر به دنبال و پیگیری و به نتیجه رساندن یک کار است ولی رهبر پای در راه یک مسیر گذاشته و بقیه تاسی کرده و راه به دنبال او راه می‌افتند و ما شاهد کارهای امام جمعه تبریز هستیم که همه چقدر مجذوب رفتار او شده و به تاسی از او حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد : ذکر و خیر امام جمعه تبریز در کل کشور شنیده بودم و اشتیاق زیادی برای این دیدار داشتم. بنده از مدت‌ها قبل می‌خواستم تا بعد از انتصاب امام جمعه تبریز به تبریز سفری داشته باشم که امروز این توفیق را به دست آوردم.

دیدار امام جمعه تبریز باوزیر دفاع

سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح در پتروشیمی تبریز

وزیر دفاع وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح در پتروشیمی تبریز خبر داد وافزود :‌‌ در گزارش‌های امروز پتروشیمی تبریز شاهد کارهای بزرگی بودم که دو جانبه است چرا که از یک طرف امیدواریم صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح با این حرکات و سرمایه‌گذاری بتواند خدمات بهتری را به بازنشستگان نیروی مسلح ارائه دهد.

وی اضافه کرد : ‌از طرف دیگر امیدواریم کارهای موثری را در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در استان انجام گیرد.

حاتمی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری است که در آذربایجان‌شرقی انجام گرفته به طوریکه در حدود دو میلیارد دلار توفیق پروژه در حال انجام است.

وزیر دفاع گفت: در فرق مدیریتی و رهبری همیشه مدیر به دنبال و پیگیری و به نتیجه رساندن یک کار است ولی رهبر پای در راه یک مسیر گذاشته و بقیه تاسی کرده و راه به دنبال او راه می‌افتند و ما شاهد کارهای امام جمعه تبریز هستیم که همه چقدر مجذوب رفتار او شده و به تاسی از او حرکت می‌کنند.

شهید صیاد شیرازی یکی از مسوولان دلسوز و مهربان و طراح و با فکر ارتش جمهوری اسلامی بود

حجت الاسلام سیدمحمدعلی‌ آل‌هاشم  امام جمعه تبریز نیز در این دیدار اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی ارتباط بسیار تنگاتنگ و صمیمی با نیروهای خود داشت و یکی از مسوولان دلسوز و مهربان و طراح و با فکر ارتش جمهوری اسلامی بودند.

وی افزود: امیدواریم در نیروهای مسلح شاهد خیر و برکت باشیم؛ البته نیروی مسلح در استان آذربایجان‌شرقی از برادران سپاه عاشورا، نیروهای قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا، لشکر ۲۱ حمزه و تیپ ۱۲۱ و قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب تشکیل یافته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه یک همدلی و وحدت بین نیروهای مسلح استان آذربایجان‌شرقی وجود دارد،‌ افزود:‌ البته این همدلی و هماهنگی در بین مسوولان استانی نیز بسیار وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه