English

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

استفاده از کالای خارجی در مسابقات ورزشی داخلی ممنوع است

ارسلان حسینی گفت: ورزش استان کرمانشاه خود را ملزم به حمایت از کالای ایرانی می‌داند و در این راستا استفاده از کالای خارجی در مسابقات ورزشی داخلی ممنوع است.

استفاده از کالای خارجی در مسابقات ورزشی داخلی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با تأکید بر استفاده از کالای ایرانی در مسابقات ورزشی، ابراز داشت: در کلیه مسابقات ورزشی داخلی از کالا و محصولات ایرانی و بومی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 1397 به نام سال حمایت از کالای ایرانی، گفت:همه اجزای ورزش استان کرمانشاه خود را ملزم به استفاده از کالای ایرانی و حمایت از آن می‌دانند.

ارسلان حسینی با اشاره به اینکه همه هیئت‌های ورزشی استان ملزم به استفاده از کالای ایرانی در تمامی مسابقات ورزشی و داخلی کشور هستند، اعلام داشت: بنابراین تأکید وزارت ورزش و جوانان برای رقابت‌های داخلی کشوری استفاده از کالاهای ایرانی اجباری است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه هم‌اکنون در ایران و در حوزه ورزش کالاهای استاندار و باکیفیت و متنوع زیادی تولید می‌شود گفت:همه ما باید ملزم به حمایت از کار و کارگر ایرانی و کم به رونق اقتصادی کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه افزود:اداره کل ورزش و جوانان نیز همچنان که درگذشته نیز همواره از تولیدکنندگان داخلی برای تأمین تجهیزات و کالاهای ورزشی استفاده نموده است در راستای تحقق شعار رهبری در این حوزه تمامی کالاهای ورزشی موردنیاز خود را از تولیدکنندگان داخلی تأمین خواهد نمود.

حسینی علاوه بر تاکید بر عدم استفاده از کالای خارجی در مسابقات ورزشی، از قهرمانان شاخص و چهره‌های ورزشی استان خواست بیش‌ازپیش به تبلیغ و مصرف کالای ایرانی اهتمام ورزند و هم‌میهنانمان را نیز ترغیب به مصرف کالای ایرانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه