English

از سوی نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت:

پیام تسلیت در پی شهادت نوزدهمین شهید مدافع حرم

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی شهادت “بسیجی پاسدار شهید اکبر زوار جتنی” را تسلیت گفت.

پیام تسلیت در پی شهادت نوزدهمین شهید مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی، تن پیام ایشان به این شرح است: 

شهید مدافع حرم اکبر زوار

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

 

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین(ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را به تصویر کشید.

خبر شهادت “بسیجی پاسدار شهید اکبر زوار جتنی” فرزندی دیگر از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت(ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.

نامسلمانان تاریخ؛ صهیونیست های جنایتکار و ددمنش بدانند این خون های پاک عزم و اراده پولادین انسان های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی شان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر “عج الله تعالی فرجه الشریف”، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز و مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی بویژه خانواده محترم شهدا تسلیت عرض می نمایم و به ایشان علودرجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسألت دارم.


 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه