English

پس از ۳ سال وقفه؛

نمایشگاه بزرگ کتاب در اصفهان برگزار می شود

پس از ایجاد وقفه‌ای سه ساله، نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان مهرماه امسال در نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

 نمایشگاه بزرگ کتاب در اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده میان شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، نمایشگاه کتاب اصفهان مهرماه امسال برگزار خواهد شد تا علاقمندان به کتاب، فرصت دوباره‌ای برای آشنایی و خرید جدیدترین آثار منتشر شده در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

توافق‌های اولیه برگزاری این نمایشگاه در دیدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان انجام شده و قرار است جزئیات برگزاری این نمایشگاه در آینده نزدیک تدوین شده و اطلاع‌رسانی شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در این ارتباط گفت: تابستان سال ۹۴، آخرین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در استان اصفهان برگزار شد و پس از آن، با وجود تلاش‌های صورت گرفته، امکان برگزاری نمایشگاه کتاب ایجاد نشد.

علی یارمحمدیان با تاکید بر اینکه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان سال گذشته تلاش‌های بسیاری را برای برگزاری نمایشگاه کتاب انجام داد، افزود: سال گذشته با جدیت در تلاش برای برگزاری نمایشگاه کتاب با هر شرایط ممکن بودیم تا قدمی در راه توسعه و اعتلای فرهنگی مردم استان اصفهان برداشته شود؛ با این وجود، امکان برگزاری این نمایشگاه میسر نشد.

نمایشگاه کتاب

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های برگزاری نمایشگاه کتاب را از ابتدای سال آغاز کردیم تا هیچ فرصتی برای برگزاری این نمایشگاه از دست نرود، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های اولیه قرار است این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۵ مهرماه و طی هفت روز کاری برگزار شود.

یارمحمدیان با بیان اینکه این شرکت هیچ‌گونه نگاه تجاری به برگزاری نمایشگاه کتاب ندارد، تاکید کرد: روال قانونی برای برگزاری نمایشگاه‌ها این است که شرکت نمایشگاه‌ها مکان مورد نیاز برای برگزاری رویدادها را به صورت اجاره در اختیار برگزار کنندگان قرار می‌دهد اما بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی پیش‌بینی شده برای شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، فضای نمایشگاه کتاب بدون اینکه هیچ هزینه‌ای دریافت شود، در اختیار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت:بر اساس برنامه‌ریزی‌های اولیه قرار است نمایشگاه بزرگ کتاب اصفهان از 19 تا 25 مهرماه و طی هفت روز کاری برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی