English

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب کشور در دیدار با فرمانده انتظامی استان اصفهان:

ایران بی نظیرترین همزیستی ادیان در جهان را دارد

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب کشور با بیان اینکه ایران بی نظیرترین همزیستی ادیان در جهان را دارد، گفت: این همزیستی مسالمت آمیز را مدیون برادران خود در نیروی انتظامی هستیم.

ایران بی نظیرترین همزیستی ادیان در جهان را دارد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، اسقف "سیپان کاشچیان" در دیدار با فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: ایران بی نظیرترین همزیستی ادیان در جهان را دارد که این همزیستی مسالمت آمیز را مدیون تلاش برادران خود در نیروی انتظامی هستیم که امنیت خوبی برای ما فراهم کرده اند.

وی افزود:ما ارامنه کشور، نیرو های انتظامی را که امنیت را از همه جهات تامین می کنند  مانند برادر خود می دانیم و افتخار می کنیم که مراتب قدردانی خود را به این عزیزان ارائه کنیم.

وی گفت: امروز به برکت خون شهدا، تلاش های پلیس و درایت مسئولان، ایران از امنیت بسیار بالایی در دنیا برخوردار است و امیدواریم این امنیت مثال زدنی همچنان تداوم داشته باشد و مردم در صلح و آرامش زندگی کنند.

کاشچیان، سپس یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشت و بیان کرد: کسانی که برای صلح، امنیت و آرامش کشور جان خود را از دست می دهند برای ما عزیزند و در مراسم دینی خود برای آنها دعا می کنیم.

دیدار اسقف ارامنه با نیروی انتظامی

وی با بیان اینکه جامعه ارامنه از نیروی انتظامی رضایت کامل دارند، گفت: برخود لازم می دانم از طرف جامعه ارامنه مراتب تقدیر و تشکر از پلیس که امنیت کامل در منطقه ارامنه شهر اصفهان در طول سال به ویژه ایام نوروز که شاهد حضور بی شمار گردشگران داخلی و خارجی هستیم، فراهم می کنند را داشته باشم.

کاشچیان به موضوع خشکسالی های پی درپی در کشور و اصفهان اشاره کرد و یادآور شد: امیدوارم خداوند در سال جدید نعمات پرباری را به این کشور عطا کند و سال خوب، پرنعمت و پربرکتی داشته باشیم.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب کشور با بیان اینکه مردم برای تامین مایحتاج خود نیازمند کشاورزان هستند، افزود: امیدواریم که کشاورزان هم این موضوع را درک کنند که کم شدن نزولات آسمانی تقصیر مسئولان نیست و امید است با صبر و تحمل آنها این دشواری ها به زودی از بین برود و مسئولان هم با درایت کامل این مسائل را برطرف کنند، خداوند به مسئولان ایران کمک کند تا در سال جدید آن طور که شایسته ملت است به آنان خدمت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه