English

شهردار سنندج :

ایجاد فضای بانشاط در سطح شهر ازاهداف و اولویت های برنامه های شهرداری در سالجاری است

شهردار سنندج با بیان اینکه برگزاری منظم و بدون حاشیه مراسم وجشن های نوروزی در سالجاری بدون تعامل و همکاری دیگر دستگاهها و شهروندان امکان پذیر نبود گفت : ایجاد فضای بانشاط در سطح شهر ازاهداف و اولویت های برنامه های شهرداری در سالجاری است.

ایجاد فضای بانشاط در سطح شهر ازاهداف و اولویت های برنامه های شهرداری در سالجاری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛حشمت الله صیدی اظهارنمود:ایجاد فضای بانشاط در سطح شهر ازاهداف و اولویت های برنامه های شهرداری در سالجاری است.

امروز صبح  شهرداربهمراه جمعی از اعضاء شورای اسلامی ومدیران شهرداری سنندج با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار نمودند.

 سال گذشته شهرداری از لحاظ وضعیت مالی شرایط بسیار بد و بحرانی را پشت سر گذاشت.

 حشمت اله صیدی بیان کرد : کارکنان و کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری در سال گذشته چندین ماه حقوق عقب افتاده خود را دریافت نکرده بودند که همین امر باعث نارضایتی این قشر زحمتکش شده بود.

وی گفت : به لطف حق تعالی وبا تلاش شبانه روزی توانستیم علاوه بر پرداخت حقوق معوقات کارکنان وکارگران نسبت به پرداخت عیدی و پاداش هم اقدام نماییم.

 صیدی عنوان کرد : خوشبختانه در این دوره  تیم مدیریتی استان با وفاق و همدلی شهرداری را در رفع مشکلات و ارائه خدمات صادقانه یاری می کند.

وی گریزی هم به برگزاری جشن های نوروزی در سنندج زد و گفت : حضور بیش از 15 هزار نفر برای اولین بار در ورزشگاه 22گولان در جشن شب نوروز ثابت کرد که واقعا استان کردستان یک استان فرهنگی است.

صیدی عنوان کرد :باید بستر مناسب برای ایجاد فضای بانشاط برای شهروندان در سطح شهررا فراهم کنیم.

وی تاکید کرد : توسعه فضای سبز و ایجاد تفرجگاه های مناسب از جمله مواردی است که در ارتقاء سطح روحیه شهروندان و ایجاد فضای بانشاط در سطح شهر تاثیر گذار است.

شهردار سنندج اعلام کرد : با برنامه ریزی صورت گرفته امسال با حمایت تمامی دستگاهها و مشارکت شهروندان در تمامی زمینه ها ی فرهنگی ،عمرانی و خدماتی به شکل شایسته ی ورود خواهیم کرد.

 صیدی افزود : رفع مشکلات و معضلات سطح شهروایجاد فضای با نشاط در سطح شهر از اهداف و اولویت های برنامه های شهرداری در سالجاری است.

وی ضمن آرزوی سال پرخیر وبرکت برای تمامی هموطنان ابراز امیدواری نمود در سال جدید با اقدمات و خدمات لازم به شهروندان بتوانیم موجبات رفاه ورضایتمندی همشهریان را فراهم نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه