English

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک؛

مراقبت از اراضى ملى و منابع طبیعی تعطیلی ندارد

سرپرست اداره منابع طبیعى و آبخیزدارى بستک گفت: اکیپ گشت‌هاى حفاظتى و کشیک در تعطیلات نوروز به‌طور ویژه و مستمر با هدف جلوگیرى از تصرف اراضى ملى و تعرض به انفال اجرا گردید.

مراقبت از اراضى ملى و منابع طبیعی تعطیلی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، حامد احمدپور با بیان اینکه حفاظت و مراقبت از اراضی ملی و منابع طبیعی تعطیلی‌ ندارد افزود: در تعطیلات نوروز پس از تشکیل جلسه با فرماندار در خصوص هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی در امر حفاظت از منابع طبیعی گشت‌هاى حفاظتى به مناطق صعب‌العبور کوه لومه‌اى اعزام شد.

وی در ادامه درباره هدف ایجاد این گشت‌ها افزود: این گشت‌ها با هدف جهت جلوگیرى از برداشت غیرمجاز محصولات فرعى، توقف عملیات خاک‌برداری و جلوگیرى از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، کنترل جاده‌هاى ورودى مرزى با شهرستان‌هاى هم‌جوار جهت جلوگیرى از ورود و چراى غیرمجاز دام، سرکشى مکرر به بوستان‌های روستایى، جنگل‌هاى طبیعى و اعلام تذکرات لازم به مسافران نوروزى جهت جلوگیرى از وقوع آتش‌سوزی به منطقه اعزام شدند.

سرپرست اداره منابع طبیعى و آبخیزدارى بستک با تأکید بر اینکه حفاظت از منابع طبیعی وظیفه‌ی همگانی است تصریح کرد: منابع طبیعى به‌عنوان امانتى در دست ماست و باید امانتدار خوبى براى نسل آینده باشیم.

احمدپور با اشاره به اینکه به‌منظور حفظ انفال و حقوق بیت‌المال از هیچ کوششى دریغ نخواهیم کرد، افزود: حفاظت از منابع طبیعى و انفال اولویت اصلى اداره منابع طبیعی و آبخیزداری است

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی از طریق سامانه‌ی تلفنی ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع‌رسانی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه