English

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ سرهنگ صفی اله بیرانوند در تشریح این خبر، گفت: در راستای وظایف ذاتی پلیس مبنی بر تامین نظم و امنیت شهروندان، پلیس با برنامه ریزی‌های مستمر و با هماهنگی کلیه دستگاه‌های مرتبط سعی در ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر در راستای ایجاد نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان دارد.

فرمانده انتظامی خرم آباد، افزود: یکی از این طرح‌ها اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضایی با هرگونه ناهنجاری اجتماعی است که به لطف خدا از سنوات گذشته تاکنون ادامه داشته و در ایام نوروز و با توجه به گستردگی ماموریت ها نیز از آن غافل نشده ایم.

سرهنگ بیرانوند ادامه داد: در این طرح و از ابتدای سال تاکنون توسط مامورین انتظامی شهرستان تعداد 232 دستگاه موتورسیکلت و تعداد  81 دستگاه خودرو  که بنا به دلایل مختلف با ایجاد حرکات نمایشی، آلودگی صوتی، پلاک مخدوش و بدون پلاک و سایر موارد باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان در سطح پارک ها، تفرجگاهها، خیابان های سطح شهر و محله ها شده اند توسط مامورین توقیف و به پارکینگ دلالت داده شده است.

معتادین متجاهر خرم آباد به مراکز بازپروری تحویل شدند

فرمانده انتظامی خرم آباد، گفت: خوشبختانه مامورین ما موفق به شناسایی و جمع آوری تعداد  183  نفر از معتادان متجاهر در سطح شهر خرم آباد به منظور بازپروروی و ترک اعتیاد به کمپ های مجاز تحویل شده اند.

سامانه 110 آماده دریافت گزارشات مردمی است

وی در ادامه ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم  با پلیس در راستای انجام ماموریت‌ها، از شهروندان خواست هرگونه  مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه 110 به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه