English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد:

کاهش ۳.۵ درصدی تعداد حوادث در خراسان رضوی طی نوروز ۹۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از کاهش 3.5 درصدی تعداد حوادث در خراسان رضوی طی نوروز 97 خبر داد.

کاهش 3.5 درصدی تعداد حوادث در خراسان رضوی طی نوروز 97

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی از کاهش 3.5 درصدی تعداد حوادث در خراسان رضوی طی نوروز 97 خبر داد و افزود: در مدت اجرای طرح امدادی نوروز جمعیت هلال احمر، تعداد حادثه 3.5 درصد و تعداد خانوار آسیب‌دیده 135 درصد کاهش یافته است.

مجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی امروز (۱۸ فروردین) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک سال جدید با بیان اینکه طرح امداد و نجات نوروزی و سلامت و ایمنی در ۲ معاونت امدادونجات و جوانان در سراسر استان انجام شد، گفت: بیش از 3.5 درصدی تعداد حوادث در خراسان رضوی کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار رسمی ستاد خدمات سفر حضور زائران و مسافران در مشهد و استان امسال ۱۱ درصد رشد داشته، اظهارداشت:در بسته خدماتی هلال احمر در حوزه تعداد حوادث در نوروز امسال ۳.۵ درصد کاهش داشته ایم و تعداد حادثه دیدگان به هزار و ۲۶۰ نفر رسیدند که در مقایسه با سال گذشته ۳۵۷ درصد کاهش داشته است.

احمدی با بیان اینکه تعداد مصدومانی که به هلال احمر مراجعه کرده اند رشد ۵.۲ درصدی داشته، افزود:تعداد آسیب دیدگان هم کاهش چشمگیری داشته که کاهش مصدومان هم مساوی با کاهش عملیات های امدادی می باشد به طوریکه در نوروز امسال فقط ۱۱۰ عملیات امدادی توسط هلال احمر انجام شده است.

مجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی

۸۰ پایگاه هلال احمر در سطح استان به مسافران خدمات ارائه کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه طبق آمار حضور زائران و مسافران در نوروز ۱۱ درصد رشد داشته، گفت: در نوروز امسال ۸۰ پایگاه هلال احمر در سطح استان به مسافران خدمات ارائه کردند.

وی با بیان اینکه طرح امداد و نجات نوروزی و سلامت و ایمنی در ۲ معاونت امدادونجات و جوانان در سراسر استان انجام شد، گفت: ۸۰ پایگاه ثابت، موقت، سیرا، هوایی و کوهستان با استقرار در سراسر استان با حضور بیش از ۲ هزار امدادگر، داوطلب و همکار در ۲۲ شعبه و یک نمایندگی به مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند.

حوادث بین شهری طبیعی و اقلیمی در نوروز ۹۷ کاهش یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: باتوجه به شرایط پایدار جوی در نوروز ۹۷ حوادث بین شهری طبیعی و اقلیمی با ۳۰۰ درصد کاهش روبرو بوده است.

وی افزود: در بحث انتقال مصدومین و حوادث ترافیکی ۱۲ درصد رشد داشتیم اما، چون شرایط اقلیمی پایداری داشتیم در حوادث بین شهری و طبیعی با کاهش ۳۰۰ درصدی مواجه بوده ایم.

وی تعداد حوادث شهری اعلام شده به پایگاه های هلال احمر را ۱۴ مورد برشمرد و افزود:در لحظه تحویل سال ۱۳۳ نیروی عملیاتی در قالب ۴۴ تیم در حرم مطهر حضور داشتند و به ۱۱۴ نفر خدمات امدادی سرپایی ارائه نمودند و در روز سخنرانی رهبر معظم انقلاب هم ۲۲۰ نیروی عملیاتی در قالب ۷۶ تیم و ۵۰ تیم سحاب ثامن با حضور در حرم مطهر به ۱۳۱ نفر خدمات سرپایی امدادی ارائه کردند.

احمدی اظهارداشت: هلال احمر در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین با استقرار ۵ دستگاه آمبولانس، یکدستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۵ خودروی کمک دار و ۴ دستگاه خودروی حمل نیرو با ۱۳۰ نیروی عملیاتی به ۲۴۷ نفر خدمات درمانی سرپایی ارائه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه