English

مرگ کوهنورد ۱۷ ساله در سقوط از ارتفاعات هرسین

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از سقوط و مرگ کوهنورد 17 ساله از ارتفاعات این شهرستان خبر داد.

مرگ کوهنورد 17 ساله در سقوط از ارتفاعات هرسین

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ همت علی شکری در خصوص مرگ کوهنورد جوان از ارتفاعات هرسین، اظهار کرد: به علت سقوط دو جوان از ارتفاعات هرسین، مرگ کوهنورد جوان 17 ساله به وقوع پیوست.

فرمانده انتظامی هرسین خاطرنشان ساخت: به دنبال تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر سقوط دو کوهنورد از ارتفاعات کوه روبروی چشمه سهراب، اکیپ گشت پاسگاه بیستون به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران پاسگاه مشخص شد دو کوهنورد جوان که 17 و 23 سال داشتند به‌منظور کوهنوردی در ارتفاعات مقابل چشمه سهراب مشغول بالا رفتن از کوه بوده‌اند که به علت عدم آشنایی با فن کوهنوردی و نداشتن تجهیزات ایمنی مناسب سقوط کرده‌اند.

شکری یادآور شد: جوان 17 ساله به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و جوان 23 ساله نیز که از چند ناحیه مختلف دچار جراحت شده بود، جهت مداوا توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین ضمن ابراز تأسف ا مرگ کوهنورد جوان در ارتفاعات این شهرستان، ابراز امیدواری کرد، با رعایت نکات ایمنی و آشنایی و آمادگی کافی در مواجه با خطرات شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی