English

تاکسی گردشگر کرمانشاه بیش از ۲۸۰۰ مسافر نوروزی را جابجا کرد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: در نوروز 97 در طرح تاکسی گردشگر کرمانشاه در قالب تور رایگان بیش از 2800 مسافر نوروزی جابجا و از اماکن تاریخی استان بازدید کردند.

تاکسی گردشگر کرمانشاه بیش از 2800 مسافر نوروزی را جابجا کرد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی در خصوص طرح نوروزی تاکسی گردشگر در سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، ابراز داشت: تور رایگان تاکسی گردشگر از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین در میدان تاق بستان با چندین دستگاه تاکسی ون در خدمت مسافران و گردشگران نوروزی بود و مسافران و میهمانان نوروزی از میدان تاق بستان توسط خودروهای اختصاصی این تور رایگان، به اماکن تاریخی و دیدنی شهر انتقال می‌یافتند.

وی افزود: تور رایگان یک‌روزه تاکسی گردشگر نوروزی چند سالی است که توسط سازمان تاکسیرانی و به‌منظور ارتقاء سطح آگاهی شهروندان و گردشگران نوروزی از مناطق گردشگری طبیعی و تاریخی کرمانشاه اجرا می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: همچنین برای راهنمایی گردشگران و مسافران نوروزی در ایام نوروز، از رانندگانی که آموزش‌های لازم درزمینهٔ آشنایی با صنعت گردشگری و توریسم دیده‌اند جهت راهنمایی گردشگران و مسافران نوروزی استفاده شد.

عرضه سوغات کرمانشاهی در طرح تاکسی گردشگر

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به استقبال بی‌نظیر از طرح تاکسی گردشگر در ایام نوروز، گفت: بیشترین بازدید گردشگرانی که توسط این تاکسی‌ها هدایت و جابجا شدند، تکیه معاون الملک، بازار سنتی، بناهای تاریخی و همچنین مکان‌های گردشگری بود.

سلیمانی یادآور شد: سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در ایام نوروز علاوه بر اجرای طرح تاکسی گردشگر، از میهمانان نوروزی با سوغات محلی شهر کرمانشاه استقبال و پذیرایی می‌کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه