English

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان خبر داد :

اجرای طرح آرامش بهاری در ۴۷ بقعه متبرکه کاشان در ایام نوروز

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: ۴۷ بقعه متبرکه کاشان با اجرای طرح آرامش بهاری پذیرای حضور535 هزار و 390 نفر مسافر و زائر در ایام نوروزبودند.

اجرای طرح آرامش بهاری در 47 بقعه متبرکه کاشان در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مهدی حافظیان اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری 203 هزار و 40 نفر مسافر و زائر در مراسم تحویل سال نو در ۳۰ بقعه متبرکه کاشان شرکت کردند.

وی اسکان تعداد ۶۲۱۰ نفر را در زائرسرای بقاع متبرکه کاشان را یادآورشد و افزود: ۲۲۰۵۰نفر نیز از خدمات اسکان موقت در بقاع متبرکه کاشان استفده کردند.

برپایی خیمه معرفت در 14 بقعه متبرکه در کاشان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان برپایی خیمه معرفت در۱۴بقعه متبرکه کاشان را خاطرنشان کرد و گفت: همچنین ۳۳۵۷۰ کودک و نوجوان در غرفه های کودک و نوجوان و تعداد ۶۹۴۰نفر از والدین نیز در غرفه های مشاوره از میزبانی مبلغین مستقر بهره مند شدند.

ارامش بهاری

مهدی حافظیان اضافه کرد: 10 هزار و 100 نفرنیز در غرفه سمعی بصری بقاع متبرکه حضور یافتند.

وی با تاکید بر حضور 6 مبلغ زبان دان برای میزبانی از مسافران و توریست های خارجی در ایام نوروز گفت: حدود 30 مبلغ بومی در بقاع متبرکه و خیمه ها مستقر بودند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در پایان اظهارداشت: بقاع متیرکه سلطان امیراحمد(ع)، امامزاده ابراهیم(ع) فین و همچنین مسجد آقابزرگ از حدود ۲۱۰۰ توریست خارجی در ایام  نوروز میزبانی کردند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه