English

رئیس کمیته حمل‌ونقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم؛

۶۸۷ هزار و ۳۲۴ مسافر از طریق دریایی وارد جزیره قشم شدند

رئیس کمیته حمل‌ونقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم گفت: از تاریخ 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین‌ماه جاری تردد 82 هزار و 565 شناور به ثبت رسید که به‌این‌ترتیب سه میلیون و 303 هزار و 486 مسافر در قشم ترابری شدند.

687 هزار و 324 مسافر از طریق دریایی وارد جزیره قشم شدند

به گزارش خبرگزاری موج، علی اشتری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: 687 هزار و 324 مسافر از طریق دریایی وارد این جزیره شدند که از این تعداد 129 هزار و 18 مسافر از طریق بندر شهید ذاکری و 548 هزار و 322 مسافر با شناور لندینگ کرافت و 9 هزار و 984 تن با قایق از مسیر بندر پهل-لافت به قشم آمدند.

وی ادامه داد: یک هزار و 500 نیرو در 11 بندر و اسکله جزیره قشم در طرح نوروزی به گردشگران و مسافران خدمات ارائه کردند.

اشتری تصریح کرد: در طول ایام طرح نوروزی 35 فروند لندینگ کرافت درمجموع با ظرفیت جابه‌جایی یک هزار و 500 خودرو به‌صورت شبانه‌روزی در مسیر بندر پهل-لافت فعالیت کردند. همچنین 41 فروند شناور با ظرفیت یک هزار و 300 صندلی در بندر شهید ذاکری تا 24 بامداد به فعالیت پرداختند.

وی افزود: 478 مورد بازرسی فنی و ایمنی شناورهای تفریحی، استقرار 12 تیم همیار ناجی در تمامی اسکله‌ها و بنادر فعال، افزایش لاین های ورودی بندر پهل-لافت، راه‌اندازی سامانه فروش غیرحضوری بلیط و استقرار 12 دستگاه صدور بلیط به‌صورت الکترونیکی در بندر شهید ذاکری قشم نیز بخشی دیگر از اقدامات این کمیته بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه