English

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد؛

ارائه خدمات جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان به ۲۶۳ هزار مسافر در ایام نوروز

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان به بیش از 263 هزار مسافر در ایام نوروز خدمات ارائه کردند.

ارائه خدمات جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان به 263 هزار مسافر در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حیدرعلی خانبازی با اشاره به ارائه خدمات به 263 هزار مسافر نوروزی اظهار داشت: از این تعداد مسافر، 219 هزار و 709مسافر به پست‌های ثابت و سیار نوروزی و 13 هزار و 227 نفر هم به ایستگاه سلامت مراجعه و از خدمت رایگان اندازه گیری فشار خون، مشاوره ایدز و اعتیاد بهره مند شدند.

وی افزود: در ایام نوروز با اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت، هزارو 857 جوان داوطلب این جمعیت با فعالیت در 40 پست ثابت و سیار در قالب کانون های جوانان، دانشجویی، طلاب، روستایی، دانش‌آموزی و غنچه‌های هلال احمر به مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند.

هلال احمر

وی گفت: همچنین  در تعطیلات نوروز  10 هزار و 760  مسافر از خیمه نماز و 20 هزار و 126کودک از فضای دوستدار کودک استفاده کردند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به استقبال گسترده مسوولان و مردم از پویش ملی نه به تصادفات در استان اصفهان گفت: 204 هزار و 339 نفر هم با امضای میثاق نامه، متعهد به رعایت قوانین ترافیکی سفری ایمن در ایام نوروز شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی