English

هشدار معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی بندرعباس:

واحدهای صنفی از نگهداری کالا در ساختمان‌های مسکونی خودداری کنند

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: متأسفانه علیرغم مکاتبات و هشدارهای سازمان آتش‌نشانی بندرعباس، تعداد زیادی از واحدهای صنفی برای نگهداری کالاهای خود از ساختمان‌های مسکونی و بدون رعایت موارد ایمنی استفاده می‌کنند.

واحدهای صنفی از نگهداری کالا در ساختمان‌های مسکونی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج؛ حسن امینی زاده در خصوص آتش‌سوزی در یک انبار اسباب‌بازی در بندرعباس، افزود: آتش‌سوزی در طبقه سوم ساختمان و در یک واحد مسکونی که به انبار تغییر کاربری شده است، اتفاق افتاد که ساعت 10:13 به مرکز آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: این انبار اسباب‌بازی در طبقه سوم ساختمانی در بازار بندرعباس دچار آتش‌سوزی شد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه آتش‌سوزی در ساختمانی پشت بانک سپه مرکزی رخ داد، اظهار کرد: متأسفانه علیرغم مکاتبات و هشدارهای سازمان آتش‌نشانی بندرعباس، تعداد زیادی از واحدهای صنفی برای نگهداری کالاهای خود از ساختمان‌های مسکونی و بدون رعایت موارد ایمنی استفاده می‌کنند.

امینی زاده خاطرنشان کرد: در این‌گونه انبارها نه‌تنها هیچ‌گونه سیستم اعلام و اطفای حریق وجود ندارد بلکه کالا و اجناس روی‌هم انباشته می‌شود و خبری از قفسه‌بندی و جداسازی نیست.

وی در پایان با بیان اینکه علت سانحه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، اضافه کرد: آتش، با تلاش تیم‌های عملیاتی چهار ایستگاه آتش‌نشانی به‌طور کامل اطفاء شد و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی