English

در پیام تبریک استاندار قم آمده است:

ایستادگی و مقاومت ملت ایران تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

در پیام استاندار قم بمناسبت گرامیداشت 12 فروردین ماه آمده است: مقاومت و ایستادگی تحسین برانگیز ملت در برابر توطئه ها و زیاده خواهی های استکبار جهانی، موجب شده تا این نظام الهی با گذر پرافتخار از موانع، سربلند و بالنده تر از همیشه، راه پرفروغ خود را ادامه داده و خود را به عنوان الگویی کارآمد برای تمامی ملت‌های حق طلب و آزادی خواه، معرفی کند.

ایستادگی و مقاومت ملت ایران تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

به گزارش خبرگزاری موج از قم استاندار قم با صدور پیامی 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۲ فروردین تجلی یکی از پرشورترین و ماندگارترین صفحات تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است. روز بزرگی که به یمن پیروزی نهضت اسلامی، بی نظیر ترین همه پرسی تاریخ کشور برگزار و خونی تازه در کالبد نظام تازه متولد شده جاری گردید. در یوم الله ۱۲ فروردین ۵۸، مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی، پرشور و یکپارچه به صحنه آمدند و با رأی حداکثری خود به جمهوری اسلامی، نظام مبتنی بر ولایت فقیه را جهت اداره سعادتمندانه جامعه حاکم نمودند.

انقلاب اسلامی که با هدایت های نورانی حضرت امام خمینی(ره) و به برکت ایثار و جانفشانی شهدای گلگون کفن به پیروزی رسید، توانست با نفی نظام‌های سیاسی مسلط بر دنیا، شیوه‌ نوینی از حکومت‌داری را به جهانیان ارائه نماید و امروز با گذشت سال ها از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرفت ها و توفیقات فاخر و خیره کننده کشور در عرصه های گوناگون و مقاومت و ایستادگی تحسین برانگیز ملت در برابر توطئه ها و زیاده خواهی های استکبار جهانی، موجب شده تا این نظام الهی با گذر پرافتخار از موانع، سربلند و بالنده تر از همیشه، راه پرفروغ خود را ادامه داده و خود را به عنوان الگویی کارآمد برای تمامی ملت‌های حق طلب و آزادی خواه، معرفی کند.

اینجانب با تبریک این روز به عموم ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران بویژه مردم ولایتمدار استان قم، موفقیت همگان در راستای حرکت در مسیر آرمانهای امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید و نیز تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" را از خداوند منان خواستارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه