English

استاندار هرمزگان ؛

نظام جمهوری اسلامی برآمده از رای حداکثری ملت ایران است

استاندار هرمزگان عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی برآمده از رای حداکثری ملت ایران است که در صندوق های رای این عقیده خود را به شکل حداکثری ابراز نمودند تا 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی نام بگیرد.

نظام جمهوری اسلامی برآمده از رای حداکثری ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج؛ فریدون همتی در پیامی به مناسبت دوازدهم فروردین (روز جمهوی اسلامی) را به ملت شریف ایران و به خصوص مردم انقلابی استان هرمزگان تبریک فت.

در متن پیام استاندار هرمزگان آمده است:

12 فروردین 1358 از روزهای همیشه ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که آحاد مختلف ملت سرافراز ایران در این روز با آرای خود نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی که در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مردم تبلور یافته بود، در این سرزمین مستقر ساختند.

ملت ایران که تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) با نثار خون های فراوان، رژیم ستمشاهی را در 22 بهمن 57 سرنگون نمود، در مدت زمان کوتاهی پس از پیروزی انقلاب، بار دیگر به ندای امام امت لبیک گفته و حضور گسترده ای در همه پرسی تعیین نظام حکومتی کشور رقم زدند که نتیجه این همه پرسی تاریخی، رای بیش از 98 درصدی مردم به استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران بود.

نظام جمهوری اسلامی برآمده از رای حداکثری ملت ایران است که در صندوق های رای این عقیده خود را به شکل حداکثری ابراز نمودند تا 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی نام بگیرد که باید این روز تاریخی و ماندگار را گرامی بداریم.

امروز و پس از گذشت 39 سال از رای تاریخی ملت به جمهوری اسلامی در 12 فروردین سال 1358 نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده و جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر و تاثیرگذار در منطقه و جهان است.

در طول این سال ها توجه به خواست و رای مردم همواره یکی از اصول بنیادین جمهوری اسلامی بوده به شکلی که از تعیین قانون اساسی تا انتخاب رئیس جمهور، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا همگی در قالب برگزاری منظم انتخابات، با رای مردم انجام شده است.

نظام جمهوری اسلامی در حرکتی پویا و با پشتوانه مردمی در مسیر پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی گام برداشته و تمامی سختی ها و پیچ های حساس را با موفقیت پشت سر گذاشته است و در آینده نیز این مسیر را با امید بیشتر خواهد پیمود.

همتی در پایان این پیام ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی به ملت شریف ایران و به خصوص مردم انقلابی استان هرمزگان عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم خدمتی صادقانه برای رشد و توسعه هرچه بیشتر استان هرمزگان داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه