English

یوم‌الله ۱۲ فروردین، برگی زرین و درخشان از صحیفۀ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران بیانه ای صادر کرد.

یوم‌الله ۱۲ فروردین، برگی زرین و درخشان از صحیفۀ پرافتخار  انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یوم‌الله ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۷، برگی زرین و درخشان از صحیفۀ پرافتخار و تابناک انقلاب اسلامی ایران است؛ در این روز بزرگ مردم انقلابی ایران سرنوشت‌سازترین رخداد تاریخ این سرزمین را رقم زدند و با رای «آری» ۹۸/۲ درصدی به «جمهوری اسلامی»، طومار سلطنت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را درهم پیچیدند.

تدبّر، درایت و رهبری امام خمینی(ره) و لبیک آگاهانه و حماسی ملت ایران که منتج به انتخاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد از ۱۲ فروردین سال ۵۷، یوم‌الله‌ دیگری ساخت تا درخت مبارزات انقلابی مردم که با خون شهدای گلگون کفن آبیاری شده بود به ثمرنشیند و انقلاب اسلامی ایران تثبیت شود.

یوم‌الله دوازدهم فروردین، روز احیای اسلام ناب محمدی در عصر سقوط بشریت و بن‌بست معنویت است که با معرفی نظامی الهی و رهایی‌بخش مبتنی بر احکام مترقی اسلام، سعادت و آرامش را برای انسان‌ها به ارمغان آورده است. نظام مقدس جمهوری اسلامی، شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مردم ایران در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی پهلوی را محقق ساخت و دو موهبت الهی استقلال و آزادی را برای مردم انقلابی ایران به ارمغان آورد و نور امید الهی را در دل محرومان و مستضعفان تاباند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی میراث گرانبهای یک عمر مبارزۀ انقلابی ملتی آزاده است که امروز پس از گذشت قریب به چهل سال با مدیریت هوشمندانه ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به یکی از نظام‌های مقتدر جهان مبدل گشته و خواب آرام سران استکباری جهان را آشفته کرده است.

روز جمهوری اسلامی

نظام مقدس جمهوری اسلامی با اتکاء بر آموزه‌های نهضت عاشورا، پرچم مبارزه با استکبار جهانی را برافراشت و با احیای مقاومت اسلامی و طرح گفتمان حق‌طلبی و عدالت‌خواهی در جهان به ویژه کشورهای فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، یمن، بحرین و… خار چشم دشمنان اسلام و بدخواهان مسلمانان جهان شده و نقشه‌ها و دسیسه‌های شیطانی و تفرقه‌افکنانۀ آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی آنان در منطقه را نقش برآب ساخته است.

امروز دشمنان نظام نیز به اقتدار جمهوری اسلامی ایران و قدرت نفوذ آن در جهان معترفند و به این امر واقف گشته‌اند که مردم آگاه، بصیر و انقلابی ایران برای حفظ انقلاب اسلامی و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.

سال ۱۳۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است که تحقق این شعار، نیازمند عزم راسخ و روحیۀ جهادی خدمتگزاران صدیق نظام در سایۀ پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همت و ارادۀ مردم آزاده ایران است تا گام‌های بلند دولت و ملت برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق شعار سال برداشته شود و به فضل الهی زمینۀ رونق اقتصادی و بهبود معیشت عموم مردم فراهم گردد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تبریک آغاز سال نو، میلاد با سعادت امیرمومنان و مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) و فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم فروردین «روز جمهوری اسلامی»، از مردم همیشه در صحنۀ استان دعوت می‌کند تا در مراسم بزرگداشت یوم‌الله دوازدهم فروردین در سراسر استان حضوری باشکوه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی