English

سردار اسحاقی؛

مبارزه با قاچاق کالا، زمینه را برای حمایت از تولید داخلی فراهم می‌کند

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: مبارزه با قاچاق کالا، زمینه را برای حمایت از تولید داخلی فراهم می‌کند.

مبارزه با قاچاق کالا، زمینه را برای حمایت از تولید داخلی فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سردار محمدرضا اسحاقی در بازدید از کلانتری 12 لاهیجان و دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تبریک سال نو به کارکنان انتظامی لاهیجان، مبارزه با قاچاق کالا را زمینه برای حمایت از تولید داخلی عنوان کرد.

سردار اسحاقی با اشاره به شعار سال 97 حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: تحقق این شعار مهم و مفید، حضور جدی همه نهادها و دستگاه ها در صحنه و همچنین همکاری مستمر مردم را می‌طلبد.  

وی مبارزه با قاچاق کالا را یکی از راهبردهای مفید برای حمایت از کالای داخلی دانست و بیان داشت: قاچاق، ضربه مهلکی برای رشد، توسعه، پیشرفت و بالندگی کشور است.

اقدامات قهری از سوی پلیس نمی‌تواند ریشه پدیده شوم قاچاق در جامعه را خشک کند

سردار محمدرضا اسحاقی با تاکید بر اینکه تنها اقدامات قهری از سوی پلیس نمی‌تواند ریشه پدیده شوم قاچاق در جامعه را خشک کند، خاطرنشان کرد: باید به کمک اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی، زمینه مبارزه با قاچاق فراهم شود.  

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس اقدامات پیشگیرانه را به اقدامات عملیاتی و انتظامی ترجیح می‌دهد، تصریح کرد: به کمک پیشگیری اجتماعی می‌توان از بروز بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری کرد.  

سردار اسحاقی امنیت پایدار را ثمره تعامل مستقیم پلیس با شهروندان دانست و افزود: اعتماد مردم مهم ترین سرمایه نیروی انتظامی است.  

ورود بیش از 5 میلیون مسافر نوروزی به استان گیلان

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ورود بیش از 5 میلیون مسافر نوروزی به استان گیلان در نوروز 97، خاطرنشان کرد: با وجود ورود گسترده مسافران به استان، ترافیک در معابر مختلف گیلان بدون مشکل مدیریت شده است.  

در پایان این دیدار، فرمانده انتظامی لاهیجان گزارشی در خصوص فعالیت های پلیس استان در تعطیلات نوروز ارائه کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه