English

گلایه اهالی منطقه ناصرخسرو از شرکت آب و فاضلاب لرستان؛

علت قطعی مکرر آب شرب منطقه ناصرخسرو خرم‌آباد چیست؟!

تعدادی از اهالی منطقه ناصرخسرو خرم‌آباد در تماس با خبرگزاری موج لرستان، خواهان توضیح مدیرعامل شرکت آبفا استان در خصوص قطعی مکرر آب شرب این محله در هفته جاری شدند.

علت قطعی مکرر آب شرب منطقه ناصرخسرو خرم‌آباد چیست؟!

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ تعدادی از اهالی محله ناصرخسرو خرم‌آباد، در تماس با این خبرگزاری، خواستار توضیح مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص قطعی مکرر آب شرب این محله در هفته جاری شدند.

اهالی معترض منطقه ناصرخسرو خرم‌آباد در تماس‌های جداگانه خود با خبرگزاری موج لرستان، ابراز داشتند: بارها است که در هفته جاری، با سامانه اتفاقات ۱۲۲ تماس حاصل می‌کنیم اما، اپراتورها، تعمیرات خط لوله را بهانه می‌کنند.

حسنوند، یکی از معترضین، گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته بارها با 122 تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نبود و پس از چند لحظه، خط به ظاهر اشغال می‌شد.

خانم محمودی، یکی دیکر از معترضین نیز با ابراز گلایه از قطعی آب شرب منطقه ناصرخسرو، تاکید کرد: پرسش من به عنوان یک شهروند و یک زن خانه‌دار این است که چرا شرکت آب و فاضلاب لرستان، پیش از قطعی آب، اطلاع رسانی عمومی نکرده تا مردم محل مطلع باشند.

حمیدرضا کرموند پاسخگو باشد

این شهروند خرم‌آبادی، افزود: در حال حاضر میزبان چند خانواده و میهمان نوروزی هستیم که قطعی مکرر آب منطقه موجب مشکلات عدیده‌ای برای ما و میهمانان نوروزی‌مان شده است، لذا از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان می‌خواهم تا در این خصوص، توضیحات قانع‌کننده ارائه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه