English

امام جمعه موقت رشت؛

مدیران و مسئولان باید کالای باکیفیت ایرانی به مردم ارائه دهند/هیچ فردی از سوی رهبری با آمریکایی‌ها مذاکره نکرده است

امام جمعه موقت رشت با اشاره به نامگذاری سال 97 به‌عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری ابراز داشت: مدیران و مسئولان توجه داشته باشند که باید کالای باکیفیت ایرانی به مردم ارائه دهند و این بی‌انصافی است که کالای ایرانی را با مارک خارجی به مردم بفروشیم‌.

مدیران و مسئولان باید کالای باکیفیت ایرانی به مردم ارائه دهند/هیچ فردی از سوی رهبری با آمریکایی‌ها مذاکره نکرده است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسف صدیق عربانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع) بیان کرد: غدیر، روز طلوع فجر اسلام ناب محمدی (ص) است چراکه به اذن خداوند دین نبی مکرم اسلام (ص) در این روز به کمال رسیده است.

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر لزوم حفظ تقوای الهی خاطرنشان کرد: انسان‌های باتقوا هیچگاه از تقوا پیشه کردن ضرر نکردند بلکه این بی‌تقوایان هستند که همواره در خسران و زیان به سر می‌برند.

امام‌جمعه موقت رشت با اشاره به کلام الهی در قرآن کریم مبنی بر ارسال رسولان برای هدایت بشریت گفت: باوجود مخالفت اسلام با جنگ، هر جا به این دین باعظمت تعدی شد باید جانانه به دفاع از آن برخاست و مثال بارز این دفاع، جنگ تحمیلی است که هشت سال به طول انجامید.

ستمگران به جان ضعیفان می‌افتند و ظلم را در جوامع گسترش می‌دهند

حجت الاسلام صدیق عربانی با بیان اینکه ستمگران به جان ضعیفان می‌افتند و ظلم را در جوامع گسترش می‌دهند افزود: ما بندگان نسبت به خدا فقیر و او غنی مطلق است، بنابراین تنها خداوند قادر به وضع قوانین است و در قانون خدا همه یکسان شمرده می‌شوند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه خداوند قانون خود را بر پیامبرش نازل کرد گفت: قانون ایران اسلامی برگرفته از قرآن کریم است و مردم در ۱۲ فروردین سال 57 به انقلاب اسلامی و به این قانون الهی با قاطعیت  ۹۸ درصدی رأی آری داند.

ولایت‌فقیه را خط قرمز ملت ایران است

وی ولایت‌فقیه را خط قرمز ملت ایران دانست و تصریح کرد: یکی از ویژگی امام پس از پیامبر (ص) معصوم  بودن است به این معنی که امام یعنی پیامبر (ص) منهای وحی، لذا مردم قادر به انتخاب امام نخواهند بود.

عربانی با اذعان به اینکه تمام امامان توسط امام پیش از خود انتخاب شدند گفت: امروز این علمای دین هستند که به نمایندگی از امام غایب خویش، بایدها و نبایدهای اسلام را مطرح می‌کنند.

مقام معظم رهبری دوراندیش، حق‌شناس، صبور و بصیر هستند

امام‌جمعه موقت رشت با اذعان به اینکه  مقام معظم رهبری دوراندیش، حق‌شناس، صبور و بصیر هستند افزود: دوراندیشی مقام معظم رهبری انگشت تعجب دشمنان را بر دهان آن‌ها می‌گذارد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و ایام اعتکاف تصریح کرد: امسال 92 مسجد در استان گیلان و هزاران مسجد در سراسر کشور برای پذیرش معتکفان آماده شده است.

مردم گیلان همواره مهمان‌نواز بوده و از مسافران و گردشگران استقبال کرده‌اند

امام جمعه موقت رشت با اشاره به آتش سوزی‌های پیش آمده در جنگل‌های گیلان گفت: مردم گیلان همواره مهمان‌نواز بوده و از مسافران و گردشگران استقبال کرده‌اند اما این صحیح نیست که مسافران سرمایه‌های گیلان را از بین ببرند و طبیعت این استان را آلوده کنند.

صدیق‌عربانی با اشاره به نامگذاری سال 97 به‌عنوان سال "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری ابراز داشت: مدیران و مسئولان توجه داشته باشند که باید کالای باکیفیت ایرانی به مردم ارائه دهند و این بی‌انصافی است که کالای ایرانی را با مارک خارجی به مردم بفروشیم‌.

شور ایران از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است

وی با بیان اینکه کشور ایران از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خود فرمودند که تحریم‌های دشمن اثری بر مردم نداشت زیرا مردم ما آن را به فرصت تبدیل کردند.

هیچ فردی از سوی رهبری با آمریکایی‌ها مذاکره نکرده است

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه هیچ فردی از سوی رهبری با آمریکایی‌ها مذاکره نکرده است خاطرنشان کرد: رهبری هیچ‌گاه مستقیماً شخصی را برای مذاکره با آمریکا مامور نکرده و افرادی که برای مذاکره رفته‌اند نماینده جمهوری اسلامی بوده‌اند.

صدیق‌عربانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رژیم منحوس و غاصب اسرائیل ابراز داشت: ایشان بارها تاکید کرده‌اند که اگر اسرائیل غلطی بکند، ملت ایران "تل‌آویو" و "حیفا" را با خاک یکسان می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی