English

کاهش ۴۴ درصدی جرائم نیمه اول تعطیلات نوروزی در خرم آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از کاهش 44 درصدی جرائم در نیمه اول تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر داد.

کاهش 44 درصدی جرائم نیمه اول تعطیلات نوروزی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ سرهنگ صفی الله بیرانوند فرمانده  انتظامی خرم آباد از کاهش 44 درصدی جرائم در نیمه اول تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر داد.

وی، افزود: به حول و قوه الهی و  با برنامه ریزی های صورت گرفته و همت عوامل سخت کوش پلیس خرم آباد، خوشبختانه از ابتدای تعطیلات نوروزی به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و تامین امنیت  شهروندان و مسافران نوروزی لرستان، با افزایش گشت‌ها، شاهد کاهش چشمگیر جرائم در مرکز استان لرستان بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی خرم آباد، تصریح کرد: عوامل انتظامی شهرستان خرم آباد با انجام گشت‌های خودرویی ، موتوری، پیاده و نامحسوس در سطح شهر و خیابان‌های اصلی ، محله ها، پارک ها و تفرجگاه‌ها باعث شدند تا در مجموع شاهد کاهش 44 درصدی جرائم در شهرستان خرم آباد باشیم.

کاهش جرائم در نیمه دوم تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت

سرهنگ بیرانوند، ابراز امیدواری کرد: انشاالله طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته برآنیم تا در نیمه دوم تعطیلات نوروزی، این روند کاهشی جرائم ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس خرم آباد، تاکید کرد: مردم شریف بدانند که فرزندان آنان در فرماندهی انتظامی خرم آباد در راستای تامین  امنیت عمومی به‌ویژه در ایام  نوروز، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه