English

ولی داداشی؛

دولت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی همچنان اندر خم یک کوچه است/همه خانواده ها به نوعی با بیکاری درگیر هستند

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی همچنان اندر خم یک کوچه است، اظهار داشت:برخی مسئولان و رانت خوارانی که در بند دولت نفوذ کرده اند خواهان واردات هستند که با این کار کمر تولید کننده می شکند.

دولت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی همچنان اندر خم یک کوچه است/همه خانواده ها به نوعی با بیکاری درگیر هستند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، ولی داداشی با ارزیابی عملکرد دولت در زمینه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سالی که گذشت،  بیان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و اهمیت سیاست های اقتصاد مقاومتی، دولت در سال گذشته این سیاست ها را به خوبی عملی نکرد.

همه خانواده ها به نوعی با بیکاری درگیر هستند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر در هر خانواده فرد بیکار وجود دارد، ادامه داد: همه خانواده ها به نوعی با بیکاری درگیر هستند، بنابراین اقدامات دولت در راستای توسعه اشتغال و به خصوص اقتصاد مقاومتی ملموس نیست.

آمارها نشان دهنده اشتغال زایی است اما این آمارها تنها مورد قبول دولت ها است

نماینده مردم آستارا در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به آمارهای ارائه شده از سوی دولت، بیان داشت: آمارها نشان دهنده اشتغال زایی است اما این آمارها تنها مورد قبول دولت ها است و مردم ونمایندگان مردم به این دلیل که تغییراتی سر سفره خانواده ها ایجاد نشده است، آمارهای را قبول ندارند.

وی تاکید کرد: وقتی خانواده ها بهبود اقتصادی و رونق اشتغال را لمس نمی کنند، بنابراین آمارها غلط است.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه سال آینده نیز باید اقتصاد مقاومتی را دنبال کرد، عنوان کرد: کشورهای مانند ژاپن سالها است که اقتصاد مقاومتی را پیاده کرده اند و به واسطه همین سیاست ها توانسته اند امروز تکنولوژی و علم خود را به همه دنیا صادر کنند.

دولت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی همچنان اندر خم یک کوچه است

داداشی با بیان اینکه دولت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی همچنان اندر خم یک کوچه است، اظهار کرد: برخی مسئولان و رانت خوارانی که در بند دولت نفوذ کرده اند خواهان واردات هستند که با این کار کمر تولید کننده می شکند، سود واردات در جیب اشخاصی می رود که دنبال رانت و لابی های غیرقانونی و نامشروع هستند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که این رانت خواران از بدنه دولت ها کنار گذاشته نشود، مردم تاثیر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را لمس نخواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی