English

مسگری:

شهرداری قم در حوزه گردشگری سرمایه گذاری خوبی انجام داده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: احداث باغ پرندگان، آکواریوم شهری و پارک بزرگ شهر قم از جمله برنامه‌های ویژه شهرداری در حوزه گردشگری و تفریحی است که امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش ماندگاری زائر در شهر قم باشیم.

شهرداری قم در حوزه گردشگری سرمایه گذاری خوبی انجام داده است

به گزارش خبرگزاری موج، محمود مسگری یکی از بحث‌های مهم شهر قم را توسعه پارکینگ های عمومی عنوان کرد و گفت: در زمینه تملک پارکینگ‌های عمومی شورا و شهرداری بودجه بسیار خوبی را اختصاص داده‌اند و حمایت از سرمایه‌گذاری نیز در این زمینه در دستور کار شهرداری است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه پروژه‌هایی برای توسعه پارکینگ عمومی در مناطق یک و هفت در دستور کار شهرداری است، گفت: تملکات این پروژه‌ها در حال انجام است تا بتوانیم طی سال‌های اخیر خصوصا در هسته مرکزی شهر مشکل پارکینگ را برطرف کنیم.

مسگری تخصیص بخشودگی‌ها و تخفیف‌هایی در زمینه عوارض در حوزه سرمایه‌گذاری توسعه پارکینگ‌های عمومی را مورد توجه قرار داد و گفت: در بحث پروانه‌ها و... حمایت‌هایی را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم خصوصا با محوریت بلوار پیامبر اعظم و بلوار امام رضا(ع) توسعه پارکینگ داشته باشیم.

وی توسعه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری قم را مورد توجه قرار داد و افزود: احداث باغ پرندگان، آکواریوم شهری و پارک بزرگ شهر قم از جمله برنامه‌های ویژه شهرداری در حوزه گردشگری و تفریحی است که امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش ماندگاری زائر در شهر قم باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی