English

اسکان ۲۶ هزار خانواده فرهنگی در هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از پذیرش 301 هزار نفر در ستاد اسکان آموزش و پرورش خبر داد

اسکان 26 هزار خانواده فرهنگی در هرمزگان

به گزارش موج، دانش هاشمی پور اظهار کرد: در چهارمین روز از تعطیلات نوروزی در مجموع یکصد هزار فرهنگی در قالب 26 هزار خانوار از خدمات ستادهای اسکان در سراسر استان هرمزگان بهره مند شدند که این روند همچنان رو به افزایش است.

وی در حاشیه بازید از ستاد اسکان آموزش و پرورش، افزود: امسال با وجود برخی مشکلات در تامین منابع و امکانات، آموزش و پرورش هرمزگان با استفاده از همه ظرفیت‌های سازمانی و برون سازمانی سعی در ارائه بهترین خدمات را برای فرهنگیان عزیز داشته است که این روند تا پایان تعطیلات با همین کیفیت و نظم ادامه خواهد‌داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: علاوه بر فرهنگیان شاهد استقبال سایر هموطنان غیرفرهنگی از ستادهای اسکان آموزش و پرورش هستیم و بنا بر ظرفیت و توان به ۳۱ هزار نفر خدمات اسکان ارائه شده است که امیدواریم در مجموع با همه کاستی ها بتوانیم رضایت مسافران نوروزی را در بهار امسال تامین کنیم.

هاشمی با قدردانی از توجه نماینده عالی دولت در استان و اهتمام و تاکید جدی استاندار هرمزگان به موضوع خدمات گردشگری نوروزی، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش هرمزگان در کنار سایر دستگاه ها همه ظرفیت های خود را در این مسیر بسیج کرده است تا بستر مناسب برای جذب بیشتر مسافران در استانی که یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور است، فراهم باشد.

وی همچنین از حسن توجه همه مسوولان بالاخص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به آموزش و پرورش استان قدردانی کرد و گفت: روند روبه رشد و تحولات چشمگیر آموزش و پرورش در همه شاخص ها مرهون تعامل، وحدت و همدلی و حمایت های همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت استان است که قدردان این سرمایه مهم اجتماعی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان یادآور شد: در دیدارهای نوروزی با مسوولان استان بالاخص نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، آخرین تحولات آموزش و پرورش استان و همچنین گزارشی از فعالیت ستادهای اسکان ارائه شد و نمایندگان بر حمایت از روند تحولات آموزش و پرورش تاکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه