English

در پی انتشار یک نامه توهین آمیز؛

جانشین پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ عزل شد/عذرخواهی نماینده مردم رباط کریم از قوم لر

در واکنش به انتشار نامه توهین آمیز اتحادیه صنف املاک استان تهران، نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، رسماً از قوم بزرگ لر عذرخواهی کرد و جانشین پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از مقام خود عزل شد.

جانشین پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ عزل شد/عذرخواهی نماینده مردم رباط کریم از قوم لر

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به انتشار نامه توهین آمیز  اتحادیه صنف املاک استان تهران علیه مردم کوهدشت لرستان، رسماً  از قوم بزرگ لر عذرخواهی کرد.

در همین رابطه، جانشین پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ نیز به دلیل آنچه بی‌تدبیری عنوان شده، از سمت خود عزل شد.

بر اساس این گزارش، پس از مطالبات به حق مردم لرستان و انتقادات، پیگیری‌ها و مکاتبات قانونی استاندار لرستان، ائمه جمعه و مجمع نمایندگان استان، بخاطر توهین به قوم لر، حسن نوروزی نماینده مردم شریف رباط کریم در مجلس شورای اسلامی رسماً از قوم بزرگ، شهیدپرور و تاریخ ساز لر عذرخواهی و جانشین پلیس نظارت براماکن عمومی تهران به دلیل اهانت به قوم لر از مقام خود عزل شد.

ماجرا چه بود ؟!

لازم به ذکر است، رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در نامه‌ای به اعضای این اتحادیه خواستار اطلاع‌رسانی متعاملین متولد کوهدشت به معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شد که این بخشنامه واکنش‌هایی در لرستان به دنبال داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه