English

طی نامه‌ای؛

معاون استاندار لرستان به نامه اتحادیه املاک تهران واکنش نشان داد

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان به نامه توهین‌آمیز رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران واکنش داد.

معاون استاندار لرستان به نامه اتحادیه املاک تهران واکنش نشان داد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ حبیب‌الله خجسته پور در نامه‌ای به رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران اظهار داشت: با احترام، اخیراً ابلاغیه‌ای از طرف آن اتحادیه به شماره ۲۰۵.۲۸۵۶۳ مورخ ۱۳۹۶.۱۲.۲۸ خطاب به مشاوران املاک تهران در فضای مجازی منتشر شده است که در آن از مشاوران املاک خواسته‌ شده است که بنا به درخواست معاونت محترم نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، مشخصات مربوط به متعاملین مسکن که محل تولد آن‌ها شهرستان کوهدشت است ضمن ثبت در سامانه املاک و مستغلات کشور به آن معاونت منعکس شود.

با توجه به مضمون مکاتبه مذکور لازم است موارد ذیل تذکر داده شود:

۱- شهرستان کوهدشت باسابقه تاریخی و فرهنگی کهن و پایبندی به ارزش‌های اسلامی مهد پرورش علمای عظیم الشان، شهدای گران‌سنگ و اندیشمندان و فرهیختگان سیاسی و اجتماعی فراوانی بوده است و با تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید سرفراز و بیش از پنج هزار جانباز و ایثارگر در حفاظت و حراست از سرزمین اسلامی و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن داشته و این واقعیت بر کسی پوشیده نیست.

۲- با عنایت به منویات مقام معظم رهبری، حفظ وحدت و انسجام ملی و پرهیز از هرگونه اقدامی که باعث تضعیف و کمرنگ شدن اتحاد ملی شود باید موردتوجه همگان باشد و غفلت از این مهم دارای تبعات اجتماعی و سیاسی است.

۳- در صورت صحت مکاتبه مذکور، استانداری لرستان محتوای آن را توهین‌آمیز و متضمن تضییع حقوق شهروندی بخش عمده‌ای از هم استانی‌های شریف دانسته و ضمن اعتراض و انتقاد شدید از این اقدام خواهان لغو نامه و عذرخواهی رسمی آن اتحادیه است.

خجسته‌پور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان

توهین املاک تهران به قوم لر

گفتنی است چندی پیش، نامه‌ای تحریک آمیز نسبت به قوم لر در فضای مجازی منتشر شد که خشم مردم لرستان و شهرستان کوهدشت را برانگیخت و با واکنش‌های مختلفی روبرو شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه