English

تصادف منجر به فوت در محور انزلی به رضوانشهر

رئیس پلیس راه استان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه سواری هیوندای سانتافه سرنشین سواری تیبا در دم جان سپرد.

تصادف منجر به فوت در محور انزلی به رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سرهنگ حسین محمدپور  با بیان این خبر گفت: در ساعت 02:50 شب گذشته یک دستگاه سواری تیبا که در مسیر انزلی به رضوانشهر در حال حرکت بود به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه سواری هیوندای سانتافه که در مسیر رضوانشهر به انزلی در حال تردد بود برخورد می نماید.

رئیس پلیس راه استان افزود: در این حادثه سرنشین سواری تیبا ( مرد 32 ساله ) به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و راننده ( مرد 30 ساله ) و دو سرنشین دیگر سواری تیبا ( خانم  24 ساله و  دختر 4 ساله ) مجروح شدند.

این مقام انتظامی در پایان  اعلام داشت: همچنان تجاوز و انحراف به چپ بیشترین عامل تصادفات منجر به فوت در 10 روز از اجرای طرح نوروز بوده به طوری که  از 15 نفر متوفیان طرح نوروز 97 تعداد  9 نفر فقط به علت تجاوز یا انحراف به چپ جان سپرده اند.

وی تصریح کرد: لازم است رانندگان محترم در محورهای فاقد جدا کننده وسط از ارتکاب تخلف انحراف یا تجاوز به چپ و نیز سبقت غیر مجاز پرهیز نمایند و پلیس نیز در صورت روئیت تخلفات حادثه ساز با راننده متخلف برخورد قانونی خواهد نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه