English

با حضور هیات عالی رتبه کشور جمهوری آذربایجان ؛

چگونگی احداث راه آهن در محل بار انداز آستارا بررسی شد/ بهره برداری پروژه راه آهن آستارا- آستارا با حضور روسای جمهور ایران و آذربایجان

یک هیات عالی رتبه کشور جمهوری آذربایجان وارد شهرستان مرزی بندر آستارا شد و وضعیت چگونگی احداث راه آهن در محل بار انداز در شهرستان مرزی بندر آستارا از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

چگونگی احداث راه آهن در محل بار انداز آستارا بررسی شد/ بهره برداری پروژه راه آهن آستارا- آستارا با حضور روسای جمهور ایران و آذربایجان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، یونس رنجکش فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: این هیات 5 نفره به سرپرستی شاهین مصطفی‌اف وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان و رئیس کمسیون همکاری های مشترک اقتصادی جمهوری آذربایجان با جمهوری اسلامی ایران به منظور بررسی وضعیت پیشرفت راه آهن آستارا – آستارا و ارزیابی چگونگی  مراسم افتتاح این پروژه با حضور روسای جمهور دو کشور جمهوری اسلامی ایران  و جمهوری آذربایجان وارد آستارا شده اند.

فرماندارآستارا اضافه کرد: در سفر نیم روزه این هیات که با حضور اعضای هیات  مدیره راه آهن جمهوری اسلامی  ایران نیز همراه بود، وضعیت چگونگی احداث راه آهن در محل بار انداز در شهرستان مرزی بندر آستارا از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

حضور هیئت اذربایجان به استارا

بهره برداری پروژه راه آهن آستارا- آستارا با حضور روسای جمهور ایران و آذربایجان

وی ادامه داد: پروژه راه آهن آستارا- آستارا که هم اکنون بخشی از آن با ورود کالای بار از کشور آذربایجان مورد استفاده آزمایشی قرار دارد، به صورت رسمی قرار است همزمان با سفر دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان  به جمهوری آذربایجان با حضور روسای جمهور دو کشور به بهره برداری برسد.

رنجکش اضافه کرد: در این بازدید وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان ضمن تشکر از همکاری ها و همراهی های انجام گرفته برای احداث این پروژه روند اجرای آن را مثبت ارزیابی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه