English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد:

شهرداری رشت تمهیدات لازم به منظور استقبال از گردشگران نوروزی را فراهم کرده است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهرداری رشت تمهیدات لازم به منظور استقبال از گردشگران نوروزی را فراهم کرده است.

شهرداری رشت تمهیدات لازم به منظور استقبال از گردشگران نوروزی را فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید امیر حسین علوی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز گفت:  شهرداری رشت تمهیدات لازم به منظور استقبال از گردشگران نوروزی را فراهم کرده است.

علوی گفت: عید نوروز از آئین ها و رسوم قدیمی و اصیل ایران زمین است.

وی با تاکید بر حفظ سنت ها و ارزش های بومی، مذهبی و ملی تصریح کرد: صله رحم که خداوند و ائمه (ع) به آن تاکید فراوانی دارند در این ایام به خوبی انجام می شود.

علوی با اشاره به حضور گردشگران نوروزی در رشت بیان کرد: میهمانان نوروزی از چند روز گذشته به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز وارد شهر شده اند و امیدوارم طی مدت حضورشان در رشت لحظات خوبی را سپری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: زیباسازی محیطی، نصب المان های نوروزی ، ترمیم و‌ پاکسازی سرویس های بهداشتی و.... از جمله اقداماتی است که شهرداری رشت به منظور استقبال از میهمانان نوروزی انجام داده است.

علوی افزود: شورای اسلامی شهر رشت در تلاش است تا با ایجاد و توسعه زیر ساخت های گردشگری در شهر شرایط جذب و ماندگار کردن گردشگران را فراهم کند.

تامین ۴ میلیارد منابع مالی به منظور ترمیم و مرمت بنای تاریخی

وی با اشاره به اینکه توجه به بناهای تاریخی شهر از جمله دلایل جذب گردشگر است تصریح کرد: در جلسه اخیری که با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در رشت برگزار شد با کمک استاندار محترم توانستیم موافقت وی را با تامین ۴ میلیارد منابع مالی به منظور ترمیم و مرمت بنای تاریخی ساختمان قدیمی شهرداری رشت جذب کنیم.

پیاده راه فرهنگی رشت

همچنین قول مساعد برای مرمت ساختمانهای تاریخی واقع در پیاده راه رشت داده شده است.

شهر رشت پیشینه و فرهنگ بسیار غنی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به بناهای قدیمی و تاریخی رشت اظهار کرد: شهر رشت پیشینه و فرهنگ بسیار غنی دارد و در این راستا حفظ و مرمت بازارهای قدیمی، ساختمان بلدیه و... می تواند در جذب گردشگر بسیار حائز اهمیت باشد.

جذب سرمایه گذار فرهنگی در رشت

وی به جذب سرمایه گذار فرهنگی در رشت اشاره و گفت: تسهیلات ویژه ای برای سرمایه گذاران فرهنگی در رشت فراهم شده و امیدوارم این اقدامات گامی موثر در زمینه گسترش فرهنگ اصیل و بومی شهر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه