English

ورود ۴۱۵ هزار و ۲۳۰ خودرو به استان گیلان/تشریح وضعیت ترافیکی گیلان در دوم فروردین سال ۹۷

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح نوروز 415 هزار و 230 خودرو وارد گیلان شد، وضعیت ترافیکی استان گیلان در دومین روز از بها ر 97 را تشریح کرد.

ورود  415 هزار و 230 خودرو به استان گیلان/تشریح وضعیت ترافیکی گیلان در دوم فروردین سال 97

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  سرهنگ حسین محمدپور  افزود: در روز جاری وضعیت ترافیکی استان گیلان عادی و روان بوده و همچنان  فقط در محور ورودی منجیل به رودبار ترافیک تا 2 کیلومتر وجود دارد که تیم های پلیس راه  مستقر در این محور در حال روان سازی ترافیک می باشند.

2 میلیون و۴۱ هزار و ۹۴ مسافر  وارد استان گیلان شده اند

سرهنگ محمدپور در ادامه افزود: از ابتدای آغاز طرح نوروزی 415 هزار و 230 خودرو و 2 میلیون و۴۱ هزار و ۹۴ مسافر  وارد استان گیلان شده اند که نسبت به سال گذشته 21  درصد افزایش ورود خودرو و 19 درصد افزایش ورود مسافر را  داشتیم.

تجاوز و انحراف به چپ بیشترین عامل تصادفات

این مقام انتظامی اعلام داشت: همچنان تجاوز و انحراف به چپ بیشترین عامل تصادفات منجر به فوت در 7 روز از اجرای طرح نوروز بوده و در این مدت تعداد 10 نفر از هموطنان در تصادفات برون شهری جان سپرده اند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: لازم است رانندگان با صبر و حوصله بیشتر و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد نموده و به ویژه از ارتکاب تخلفات حادثه ساز پرهیز نمایند تا از بروز تصادفات ناگوار در ایام نوروز جلوگیری گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه