English

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:

ایمنی جاده‌های لرستان مناسب است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در بحث ایمنی جاده‌های استان وضعیت خوبی داریم.

ایمنی جاده‌های لرستان مناسب است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ رضا آریایی با اعلام این خبر که ایمنی جاده‌های لرستان مناسب است، افزود: در بحث ایمنی جاده‌های استان وضعیت خوبی داریم.


وی که در جلسه کارگروه ایمنی راه‌های استان سخن می‌گفت، ادامه داد: آخرین جلسه این کارگروه در سال جاری با هدف کاهش تصادفات رانندگی به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز در محورهای ارتباطی لرستان تشکیل شده است.

آریایی، با بیان اینکه در روزهای گذشته اقدامات موثری از طرف دستگاه‌های اجرایی مربوطه در محورهای برون شهری و درون شهری انجام گرفته است، افزود: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی متولی انجام شد که امید است نوروز 97 کمترین تلفات انسانی و جراحات را در محورهای اصلی و فرعی لرستان شاهد باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به مهمترین اقدامات کارگروه ایمنی راه‌ها تصریح کرد: روشنایی معابر طی چند روز گذشته در دستور کار قرار گرفته شد، همچنین راهداری استان روشنایی محورهای اصلی را ترمیم کرده است.

آریایی، ادامه داد: نصب علائم در گاردریل‌ها، تمیز کردن تابلوها در محورهای ارتباطی، خط کشی محورهای اصلی بخصوص چهارخطه‌ها و جاده‌هایی که تازه آسفالت شده در دستور کار قرار گرفته و از چند روز پیش آغاز شده است.

رضا آریایی

ایمنی جاده‌های لرستان مطلوب است اما، با استانداردها فاصله دارد

وی، خاطرنشان کرد: استان لرستان در بحث ایمنی جاده‌ها وضعیت خوبی دارد و اقدامات مناسبی انجام گرفته هر چند ممکن است در این خصوص به مرحله استاندارد نرسیده باشیم.

معاون استاندار لرستان، گفت: امیدواریم مسافران و رانندگانی که به استان لرستان سفر کرده و از طرق جاده‌های مواصلاتی ادامه مسیر می‌دهند، به قوانین و مقررات، تذکرات پلیس و علائم رانندگی توجه کرده و شاهد نوروزی پرنشاط توام با خاطرات خوش باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه