English

بازدید از روند ارایه خدمات بهداشتی درمانی در شرق گیلان؛

آماده باش مراکز بهداشتی درمانی گیلان جهت ارایه خدمات به شهروندان

با توجه به اهمیت دو مقوله بهداشت و درمان در حوزه سلامت، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در اولین روز سال نو از مراکز درمانی و بهداشتی شرق گیلان، بازدید کردند.

آماده باش مراکز بهداشتی درمانی گیلان جهت ارایه خدمات به شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، با توجه به اهمیت دو مقوله بهداشت و درمان در حوزه سلامت، معاونان درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در اولین روز سال نو از مراکز درمانی و بهداشتی شرق گیلان، بازدید کردند و از نزدیک روند ارایه خدمات بهداشتی درمانی این مراکز را مورد ارزیابی قرار دادند.

آماده باش مراکز بهداشتی درمانی گیلان جهت ارایه خدمات به شهروندان

بررسی روند درمان در شرق گیلان

 آشوبی  گفت: در حال حاضر با توجه به تعدد مسافرین به استان گیلان، مراکز بهداشتی درمانی گیلان جهت ارایه خدمات به شهروندان در حال آماده باش می باشند و در حالی که اکثر نیروهای دستگاه های اجرایی استان در تعطیلات نوروزی به سر می برند، بسیاری از نیروهای پرتلاش عرصه سلامت و بهداشت در حال خدمات رسانی به مردم عزیز و علی الخصوص مسافران نوروزی هستند. که جا دارد از زحمات تک تک آن ها تشکر کنم.

 عباسی معاون بهداشتی دانشگاه نیز گفت: بالغ بر 250 نفر از کارشناسان بهداشت محیط استان گیلان در حال نظارت و پایش خدمات حوزه گردشگری در استان می باشند تا مسافران و گردشگران دغدغه ای برای سلامت مواد غذایی خوراکی و آشامیدنی خود نداشته باشند.

در ادامه‌ بازدید، معاون درمان و معاون بهداشتی دانشگاه، در منزل مدیر بیمارستان امینی‌لنگرود که به علت بیماری در حال استراحت بود حضور پیدا کردند و از وی عیادت نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه