English

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

تشدید نظارت شبانه روزی بر بیمارستان ها و مراکز درمانی استان گیلان

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تشدید نظارت شبانه روزی تیم های نظارت بر درمان دانشگاه بر بیمارستان ها و مراکز درمانی استان، در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

تشدید نظارت شبانه روزی بر بیمارستان ها و مراکز درمانی استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، اسماعیل نورصالحی ضمن تبریک سال نو به تمام تلاشگران عرصه سلامت، گفت: تیم های نظارت و اعتبار بخشی حوزه درمان دانشگاه آماده است تا به صورت شبانه روزی، از بیمارستان ها، مراکز درمانی شبانه روزی، درمانگاه ها و مراکز جراحی در سطح استان گیلان بازدید نموده و نحوه ارایه خدمات این مراکز را مورد ارزیابی قرار دهند تا مبادا در مراکزی خدمات درمانی نامناسب و غیر استاندارد به بیماران ارایه شود.

وی تصریح کرد: در این راستا در اولین روز از آغاز سال نو، تیم نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن حضور در بیمارستان های شهید انصاری، درمانگاه شبانه روزی رودسر و بیمارستان نیکوکار املش، روند ارایه خدمات درمانی، عملکرد بخش اورژانس و وضعیت حضور پزشکان مقیم و آنکال را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

نظارت بر بیمارستان های گیلان

نورصالحی خاطر نشان کرد: تا پایان ١٣ فرورین ماه سال جاری، تمامی بیمارستان ها و درمانگاه های شبانه روزی در سطح استان توسط تیم های نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سه نوبت صبح، عصر و شب بازدید می شوند و نتایج این بازدید ها در رتبه اعتبار بخشی و تمدید پروانه آن ها موثر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه