English

تفاهم نامه شهرداری رشت با کنگره هشت هزار شهید استان گیلان منعقد شد

تفاهم نامه شهرداری رشت با کنگره هشت هزار شهید استان گیلان پیرامون انتشار و چاپ آثار شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت منعقد گردید.

تفاهم نامه شهرداری رشت با کنگره هشت هزار شهید استان گیلان منعقد شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مسعود نصرتی شهردار رشت در جلسه انعقاد تفاهم نامه با کنگره هشت هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: خوشحالم در آخرین روز اداری پایان سال تفاهم نامه ای پیرامون موضوع شهدا در شهرداری رشت امضا می شود.

 شهردار رشت جایگاه شهدا را والا و ارزشمند عنوان کرد و افزود: برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

مفاهیم ارزشمند را با نسل امروزی گره بزنیم

نصرتی با بیان اینکه باید مفاهیم ارزشمند را با نسل امروزی گره بزنیم تاکید کرد: باید اقداماتی انجام دهیم که در نسل امروزی نفوذ کند تا آینده کشور تضمین شود.

وی به اهمیت چاپ آثار شهدا تاکید کرد و گفت: باید آثار و خاطرات خانواده های شهدا تا زمانی که در بین ما هستند چاپ و منتشر شود تا نسل آینده بتوانند از آنها بهره مند شوند.

شورای پنجم به مباحث فرهنگی و ارزشی اهمیت زیادی می دهد

شهردار رشت با بیان اینکه شورای پنجم به مباحث فرهنگی و ارزشی اهمیت زیادی می دهد خاطرنشان کرد: امیدوارم انعقاد تفاهم نامه در حوزه ایثار و شهادت در آخرین روز سال ۹۶ منجر به شروعی خوب در سال ۹۷ برای مجموعه مدیریت شهری باشد. 

تفاهم نامه شهرداری با گنگره هشت هزار شهید گیلان.j1pg

 اقدامات خوبی در حوزه ایثار و شهادت انجام شد

سرهنگ ابراهیم جوادی رئیس ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه با شهرداری رشت اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم رضایت شهدا را جلب کنیم.

وی با اشاره به اینکه همکاری شهرداری رشت با ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان در سال های اخیر رو به افزایش بوده است گفت: اقدامات بسیار خوبی از قبیل چاپ کتاب های شهدا، تقدیر از رزمندگان ،خانواده های شهدا و... انجام شد.

رئیس ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان از توجه دکتر نصرتی شهردار رشت به مقوله فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد و افزود: با ورود دکتر نصرتی اقدامات بسیار خوبی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهدا انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه