English

رئیس‌جمهور از روستای زلزله‌زده "فتاح بگ " بازدید کرد

رئیس‌جمهور ‌در بازدید از روستای زلزله‌زده "فتاح بگ" قصرشیرین، گفت: تمام تلاش دولت تکمیل اسکان دائمی روستاها در اسرع وقت برنامه‌ریزی‌شده و در این راستا باید مسکن‌ها مقاوم و آمادگی‌ها در برابر بلایای طبیعی را افزایش دهیم.

رئیس‌جمهور از روستای زلزله‌زده "فتاح بگ " بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ‌حسن روحانی در جریان ‌بازدید از روستای زلزله‌زده "فتاح بگ " در شهرستان قصرشیرین ضمن دیدار با مردم این منطقه و گفتگو با آنان از نزدیک در جریان روند بازسازی منازل و جبران خسارت‌های مردم قرار گرفت.

رئیس‌جمهور با حضور در کانکس‌ها و منازل روستای زلزله‌زده قصرشیرین در فضایی صمیمی با آنان به گفتگو پرداخت و از نیازها و مشکلات آن‌ها مطلع و دستورات لازم را برای رفع هر چه سریع‌تر کاستی‌ها و مشکلات آنان به مسئولان ذی‌ربط صادر کرد.

‌روحانی سپس در جمع مردم روستای فتاح بگ، ضمن تبریک ایام نوروز و آغاز سال جدید، گفت: دولت و مردم ایران در غم و رنج شما سهیم و شریک بودند و شما کار بزرگی را با صبر و مقاومت خود در برابر حادثه ناگوار زلزله انجام دادید.

رئیس‌جمهور با اشاره به بازدید خود از یکی از منازل روستاییان که در برابر زلزله مقاوم بوده و آسیب چندانی ندیده است، گفت: این نشان می‌دهد اگر ما بتوانیم منازل را با اصول درست و مصالح و مهندسی خوب و دقیق بسازیم، می‌تواند در برابر بلایا و ‌مشکلات مقاوم باشد.

رئیس جمهور در کرمانشاه

باید در اسرع وقت مسکن‌های مقاوم در روستاها بسازیم

‌روحانی با تأکید بر اینکه باید مسکن‌ها مقاوم و آمادگی‌ها در برابر بلایای طبیعی را افزایش دهیم، اظهار داشت: روحیه شما مردم قابل‌تحسین است؛ حفظ روحیه شاد و مقاوم باوجود مشکلات و رنج و زحمت فراوان کار راحتی نیست.

رئیس‌جمهور افزود: تمام تلاش ما تکمیل اسکان دائمی روستاها در اسرع وقت است و اینکه بتوانیم امکانات و ساختمان‌های موردنیاز مانند درمانگاه، مدرسه و ... را برای این مناطق فراهم کنیم.

‌روحانی ضمن تأکید بر رفع هرچه سریع‌تر مشکلات مردم در روستای زلزله‌زده قصرشیرین، گفت: دولت با همه توان تا زمانی که همه منازل مردم در مناطق زلزله‌زده ساخته شود در کنار شما خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه