English

بر پایی نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول

نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور در پایگاه وحدتی دزفول مورد استقبال مسافران نوروزی و کاروان های راهیان قرار گرفت.

بر پایی نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در مراسم افتتاح نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول که امروز (28 اسفند) در جهت حرکت راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن با شکوه بیشتری نسبت به سالهای پیش برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد سیدحمیدرضا آشنا با اشاره به حرکت اثر گذار کاروان های راهیان نور در 2 دهه اخیر افزود: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که نزدیک به 2 دهه با برپایی نمایشگاه هوایی در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول میزبان کاروان های راهیان نور سراسر کشور است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه هوایی راهیان نور در سالهای آغازین برپایی تنها نمایشگر بخشی از توان تجهیزاتی و عملیاتی پایگاه چهارم شکاری دزفول بود اما با استقبال کم نظیر راهیان نور از این حرکت این نمایشگاه به بزرگترین نمایشگاه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است که هر ساله با نو آوری و ابتکار جدیدی ظاهر می شود.

استقبال بی نظیر از نمایشگاه هوایی راهیان نور

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی همچنین به استقبال کم نظیر راهیان نور از نمایشگاه نیروی هوایی اشاره کرد و بیان داشت: در مدت 12 روز برپایی نمایشگاه هوایی نیروی هوایی در پایگاه چهارم شکاری دزفول در نوروز 96 بیش از 200 هزار نفر از آن دیدن کردند.

گفتنی است؛ هوایی راهیان نور که روز یکشنبه با حضور رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز جانشین فرماندهی نیروی هوایی افتتاح شده از دوشنبه 28 اسفند ماه تا 11 فروردین ماه 1397 میزبان کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی است.

نمایشگاه هوایی راهیان نور

انجام پروازهای نمایشی توسط هواپیماهای شکاری از جمله ویژگی های این نمایشگاه می باشد.

نمایشگاه هوایی راهیان نور از جمله جاذبه های گردشگری جنگ در استان خوزستان می باشد که همه ساله مورد استقبال گسترده کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی قرار می گیرد.

در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول علاوه بر نمایش هواپیماهای جنگنده و شکاری انواع تجهیزات هوایی، نظامی و فرهنگی به نمایش در آمده است.

شهر دزفول پایتخت مقاومت ایران در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی و راهیان نور از سراسر کشور است.

نمایشگاه راهیان نور وحدت شکاری دزفول

پایگاه چهارم شکاری دزفول با اجرای یک هزار و 515 سورتی پرواز برون مرزی در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در بمباران مواضع دشمن بعثی و پشتیبانی از رزمندگان داشت.

به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در مقابل بمباران موشکی ، هوایی و توپخانه ای دشمن ، این شهر به عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی انتخاب شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه