English

با حکم استاندار خوزستان؛

سعید حاجیان فرماندار شادگان شد

استاندار خوزستان طی حکمی "سعید حاجیان سعیدی" را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان منصوب کرد.

سعید حاجیان فرماندار شادگان شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مراسم تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم فرمانداری شهرستان شادگان ظهر امروز با حضور مقامات استانی و شهرستانی در این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است؛ سعید حاجیان دارای سابقه اجرایی در حوزه وزارت کشور و دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی می باشد و پیش از این مسئولیت هایی نظیر بخشدار حمیدیه تا پیش از شهرستان شدن، معاون فرماندار شهرستان کارون و با حفظ سمت بخشدار مرکزی و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر را عهده دار بوده است.

پیش از این "احمد جعفری نسب" فرمانداری شادگان را بر عهده داشت که چندی پیش به سمت معاون سازمان بازرسی استان تهران منصوب شد.

بر اساس تقسیمات کشوری، شادگان با جمعیتی بالغ بر ۱۵٣ هزار نفر، در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز و ۹۷۱ کیلومتری تهران واقع شده است.

این شهرستان دارای مواهب طبیعی و زیست محیطی بالقوه ای است که تالاب بین المللی شادگان، بیش از ۵۷هزار هکتار اراضی قابل کشت، بیش از ۱۲هزار هکتار نخیلات با دو میلیون و پانصد هزار اصله، برداشت سالانه حدود ۵۰هزار تن خرما و صادرات بیش از ۳۵هزار تن آن به خارج کشور و تولید سالانه ۲۸هزار تن گندم از اهم این ظرفیت ها به شمار  می آید.

همچنین شهرستان شادگان(دورق) دارای مفاخر فرهنگی و ادبی نامداری در عرصه جهان اسلام نظیر ابن سکیت دورقی اهوازی و ملافاضل سکرانی مشهور به "عَمید ابوذیه" می باشد و در زمینه شعر عربی در بلاد اسلامی مشهور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ....

    نباید در مناصب مدیرتی از مسولین بومی استفاده شود

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه