English

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد

کاهش مراجعات حضوری مشترکین با گسترش خدمات الکترونیک گاز گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: گسترش خدمات الکترونیک گاز گیلان سبب کاهش مراجعات حضوری مشترکین شده است.

کاهش مراجعات حضوری مشترکین با گسترش خدمات الکترونیک گاز گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسین اکبر مهم ترین هدف شرکت گاز را کسب رضایت حداکثری مشترکین عنوان نمود و از افزایش سطح کیفی خدمات در مجموعه شرکت با اجرای پروژه های کیفی خبر داد.

وی افزود: یکی از پروژه های کیفی که در سال 96 به بهره برداری رسید و هم اکنون در حال ارائه خدمت به مشترکین محترم می باشد سامانه پرداخت تلفنی اختصاصی شرکت گاز گیلان 3415 می باشد که علاوه بر پرداخت گازبها، امکان اعلام کارکرد کنتور را نیز برای مشترکین عزیز فراهم نموده است.

اکبر در خصوص اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان اظهار داشت: از همکارانم می خواهم با استفاده از نظرات و بازخوردهای دریافتی از سوی مشترکین برای بهبود و ارتقا سطح کیفی اپلیکیشن شرکت گاز تلاش نمایند.

راه اندازی سامانه تلفنی 3415 و اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان

جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: با راه اندازی سامانه تلفنی 3415 و اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان نیاز به مراجعه حضوری مشترکین به حداقل رسیده است فلذا اطلاع رسانی بیشتر برای گسترش استفاده مردم از این دو خدمتهمانند خدمات دیگر شرکت گازامری ضروریست.

وی در ادامه بر لزوم استفاده تمام نیروهای کنتورخوان، گازبان، امداد و وصول مطالبات از کارت شناسایی و لباس فرم تاکید نمود و خواستار تسریع در اجرای امر شد.

بررسی شکایات و پیشنهادات دی و بهمن ماه 96

در ادامه جلسه گزارش بررسی شکایات و پیشنهادات دی و بهمن ماه 96 به سمع و نظراعضای کمیته شکایات رسانده شد و علاوه بر موضوعات مطروحه مقرر گردید تا با هماهنگی با صدا و سیما در خصوص درگاه های ارتباطی شرکت گاز از قبیل تلفن های 3414 و 3415، سامانه پیامکی 30000194، اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان و... اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه